رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از تردد ۱۹ میلیون و ۱۳۱ هزار خودرو در جاده‌های استان، طی 6 ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 25 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، محمد محمدی، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه طی ۶ ماهه سال گذشته ۱۸ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۶۲ خودرو در جاده‌های استان تردد کردند، اظهار داشت: این تعداد در مدت مشابه امسال با افزایش پنج درصدی به ۱۹ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۷۰ خودرو رسید.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه در شهریور امسال، ۳ میلیون و ۸۰۳ هزار خودرو در محور‌های استان تردد کرده‌اند، افزود: در مدت مشابه سال قبل، ۳ میلیون و ۲۹۲ هزار خودرو در جاده‌های استان تردد کرده‌اند که این تعداد افزایش ۱۵.۵ درصدی را در سال جاری نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه آزادراه‌های زنجان- قزوین و زنجان - تبریز بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داده است، افزود: جاده‌های برون شهری استان طی شهریور امسال به ویژه در دهه پایانی صفر، تردد بسیار بالایی داشت و از حجم ترافیک بیشتری نسبت به سایر مسیر‌ها برخوردار بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به رانندگان توصیه کرد: در رانندگی با شتاب و خستگی تردد نکنند تا از وقوع حوادث بعدی جلوگیری شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار