رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: امسال ٢٠٠ دانشجوی جدیدالورود در مقطع کارشناسی داریم.
کد خبر: ۱۱۲۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ 25 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین علیرضا دودمان تیپی، اظهار کرد: امروز (سه مهر ماه) روز نخست برگزاری کلاس‌های دانشگاه است و آمادگی‌ کامل برای ورود دانشجویان داریم.

وی افزود: امسال بر اساس سهمیه‌ای که سازمان سنجش برای دانشگاه صنعتی کرمانشاه در نظر گرفته بیش از ٢٠٠ دانشجوی مقطع کارشناسی جدید داریم که کلاس‌های دانشجویان جدید از نیمه اول مهرماه آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه در حال حاضر ٢ هزار و ٣٠٠ دانشجو دارد و امسال در یک رشته مقطع دکتری در گرایش برق قدرت پنج دانشجو به این دانشگاه ورود کردند.

وی با بیان اینکه امسال در مقطع کارشناسی ارشد سه دوره جدید به دانشگاه صنعتی کرمانشاه اضافه شد، عنوان کرد: سال بعد سه دوره دکتری دیگر به دانشگاه صنعتی کرمانشاه اضافه می‌شود و در مجموع افق سال ١۴٠۴ دانشگاه، افزودن سه دانشکده جدید از جمله دانشکده مواد، دانشکده هوا فضا و دانشکده عمران، مکانیک و مهندسی شیمی است.

این مسئول درباره فعالیت خوابگاه‌ها اذعان کرد: بیشتر دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی کرمانشاه در خوابگاه مفتح دانشگاه رازی و دانشجویان پسر در ٢ خوابگاه خودگردان مستقر هستند.

وی خاطرنشان کرد: سه بلوک خوابگاهی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در حال احداث است که امید است تا پایان سال جاری تکمیل و دانشجویان از سال ١۴٠٣ در خوابگاه‌های متعلق به همین دانشگاه مستقر شوند.

دودمان تیپی تأکید کرد: احداث ١٠٠ واحد خوابگاه متأهلی نیز به دانشگاه صنعتی کرمانشاه اختصاص یافته اما در گام‌های نخست است و هنوز کار به طور جدی آغاز نشده و بر اساس پیش‌بینی‌ها در چهار الی پنج سال آینده این خوابگاه‌ها احداث می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار