معاون استاندار لرستان در بازدید از فاز ۱و۲ مسکن مهر کمالوند که به منظور بررسی و مرتفع کردن مسائل و مشکلات این مناطق صورت گرفت، گفت: مردم باید مسئولین را نقد کرده و مسائل و مشکلات خود را برای ارائه خدمت بیان کنند.
کد خبر: ۱۱۲۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ 02 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، احمدرضا دالوند در بازدید از فاز ۱و۲ مسکن مهر کمالوند که به منظور بررسی و مرتفع کردن مسائل و مشکلات این مناطق صورت گرفت، اظهار کرد: مردم باید مسئولین را نقد کرده و مسائل و مشکلات خود را برای ارائه خدمت بیان کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما میراث‌دار اقدامات دولت‌های گذشته هستیم، افزود: پذیرفته نیست مردم بدون امکانات رفاهی و زیرساختی با کیفیت پایین زندگی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با تاکید براینکه باید هرچه سریع‌تر نسبت به ایجاد زیرساخت ها‌ی شهری و امکانات رفاهی عمومی که از اختیارات و وظایف دولت است اقدام کرد، گفت: راه و شهرسازی در حوزه مسکن مهر تکالیفی بر عهده داشته که تاکنون انجام نگرفته است، برای همین طی تفاهم‌نامه‌ای از طریق تهاتر، زمین فاز ۱ و۲ مسکن مهر کمالوند را در اختیار شهرداری قرار دهد تا زیرساخت‌های شهری برای مردم این مناطق در کوتاه‌ترین زمان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه برخی زیرساخت‌ها زمان‌بر هستند، خاطرنشان کرد: شهرداری با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به ایجاد ایستگاه اتوبوس، تاکسی‌های شهری، فضای سبز، تامین وسایل و ست‌های ورزشی، ساماندهی زباله‌ها و... اقدامات لازم را انجام دهد.

دالوند بر لزوم استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: احداث مدرسه، پاسگاه انتظامی برای ایجاد امنیت، دستگاه‌های خودپرداز و... از دیگر اقداماتی است که باید دستگاه‌ها با همکاری یکدیگر در این مناطق ایجاد کنند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار