رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه از رای و تصمیم مردم در‌ انتخابات صیانت می کنیم، گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی همیشه باسلامت برگزار شده است و از موضع مجری انتخابات با استحکام و قدرت، تمام دستورات قانونی را انجام خواهیم داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ 05 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، سید محمدتقی شاهچراغی در همایش فرمانداران و بخشداران استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: حضور در استان‌ها و گفتگو با مدیران اجرایی ستاد‌های انتخابات شروع شده و در روز‌های آینده در سایر استان‌های کشور هم صورت خواهد پذیرفت. هدف از این سفر‌ها نظارت میدانی بر موضوع اساسی انتخابات است و میزان آمادگی استان‌ها به اعتبار چهار شاخصه و مولفه رهبر معظم انقلاب بررسی خواهد شد.

وی افزود: در این سفر‌ها دیدار با نمایندگان، ولی فقیه در استان‌ها و مسوولان موثر در اجرای چهار مولفه رهبر معظم انقلاب در دستور کار خواهد بود تا شاهد انتخاباتی سالم با شکوه و با مشارکت بالا باشیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به دغدغه‌های فرمانداران و بخشداران استان قزوین اضافه کرد: عامل تحول در تمامی جوامع و کشور ایران عنصر انسانی می‌باشد و طبیعی است که در ساختار اداری با مشکلاتی روبرو باشیم، در همین راستا حجم بالای تحول و پیشرفت در دولت فعلی نشان دهنده اهمیت عنصر انسانی است.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه تمامی نعمات خداوند امانتی در دست انسان‌ها می‌باشد، اضافه کرد: به طور قطع مسوولیتی که امروز در اختیار شماست یکی از امانت‌های خداوند است و باید در این فضا با وفای به عهد و با توجه به اعتقادات و باور‌های خود ورود کنید و اثرگذاری داشته باشید.



این مقام مسوول ادامه داد: خیلی از مسائل مردم با تصمیم گیری صحیح برطرف می‌شود و الزاما همه مشکلات نیازمند بودجه و اعتبار خاصی نیست. به همین دلیل حضور در میدان و تصمیم در صحنه از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم باید به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

وی با تشریح برخی از قوانین انتخابات گفت: فرمانداران و بخشداران باید نسبت به قوانین انتخابات اشراف کامل داشته باشند و تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر قانون در انتخابات عملیاتی کنند.

شاهچراغی تصریح کرد: دست اندرکاران انتخابات مجری انتخابات هستند و باید از رای و تصمیم مردم به بهترین شکل ممکن مراقبت و صیانت شود و غیر از این پذیرفته نیست.

رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی همیشه با سلامت برگزار شده است و از موضع مجری انتخابات با استحکام و قدرت، تمام دستورات قانونی را انجام خواهیم داد و خلاف قانون عمل نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه افزایش مشارکت عمومی در انتخابات همه وظیفه داریم، گفت: برای افزایش مشارکت عمومی از اقدامات ابتکاری و توجه جدی به ظرفیت‌های مردمی در پاسخگویی به شبهات دشمن استفاده کنید و منتظر ابلاغیه و بخشنامه نباشید و نسبت به منطقه و بافت جمعیتی و اقتضائات منطقه‌ای برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار