امام جمعه پارس آباد گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد مورد بی مهری مسؤولان استانی قرار گرفته و انتظار می‌رود بودجه لازم برای تکمیل پروژه‌های ورزشی این شهرستان اختصاص یابد.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ 06 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه‌های نماز این هفته که در مصلا‌ی امام خمینی (ره) برگزارشد، ضمن تبریک هفته ناجا و دعوت مردم به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد مورد بی مهری مسؤولان استانی است و از استاندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان می‌خواهیم در شهرستان پارس آباد حضور میدانی داشته باشند و مشکل جوانان این شهرستان را حل کنند.

وی افزود: شهرستان پارس آباد به عنوان دومین شهرستان استان بوده و از همین رو انتظار می‌رود که بودجه لازم را برای اتمام پروژه‌های نیمه کاره اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد اختصاص داده شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد به رعایت تقوا در خانواده پرداخت و ادامه داد: یکی از کار‌های که موجب سرد شدن کانون خانواده و از بین رفتن مهر و محبت در خانواده بوده؛ دخالت بی‌جای اطرافیان در زندگی مشترک دو زوج جوان است.

باقری بنابی گفت: حفظ احترام کامل برای والدین و بزرگان باید در خانواده رعایت شود که حرمت نگه داشتن والدین از رعایت تقوا الهی در خانواده است.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد به سخنرانی مقام معظم رهبری در اجلاسیه کشور‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در این اجلاسیه فرمودند: «اتحاد کشور‌های اسلامی با یکدیگر راه حل تمام مشکلات در بین کشور‌های اسلامی است و دشمنان اسلام از اتحاد کشور‌های اسلامی هراس دارند.» اصلی‌ترین دشمنان اسلام و اتحاد آنان رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکا است و از همین رو باید با حفظ اتحاد بین مسلمانان نقشه‌های شوم دشمنان را از بین برد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد ضمن گرامیداشت هفته وحدت ادامه داد: هفته وحدت هفته وقف نیز است و از مومنان و نمازگزاران انتظار می‌رود در انجام امر خیر در خرید جهیزیه برای جوانان و ساخت مسکن از یکدیگر سبقت بگیرند.

خطیب نماز جمعه پارس آباد هم چنین ضمت نبریک هفته فراجا گفت: امنیت و آرامش جامعه با زحمت‌های نیرو‌های انتظامی فراهم می‌شود و انتظار می‌رود که نمایندگان مجلس به اصل قانون بپردازند و از نیرو‌های نظامی و انتظامی حمایت کنند.

امام جمعه پارس آباد از مدیریت آموزش و پرورش استان خواست نسبت به استخدام آموزشیاران نهضت سواد آموزی که با توقع کم زحمت می‌کشند در جذب این نیرو‌ها زحمت کش اقدامات مقتضی انجام دهد.

زیرساخت‌های شهری پارس آباد نیازمند طراحی مناسب است

باقری بنابی با اشاره به بارش باران سیل آسا در شهرستان پارس آباد که موجب آبگرفتگی معابر شهری شد از شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرستان پارس آباد انتقاد کرد و افزود: زیر ساخت‌های شهری خوب و به درستی طراحی نشده است و مناطق حادثه خیز شناسایی و تعمیر شود.

وی با اشاره به پیگیری پرداخت مطالبات پنبه‌کاران گفت: مطالبات پنبه کاران به زودی حل خواهد شد و پنبه کاران در فروش محصولا ت خود عجله نکنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار