امام جمعه بروجرد بروجرد گفت: دولت اعلام کرد به خانوار های سه و چهار فرزندی زمین عطا می کند، در بروجرد ۸۰۰ خانوار در این راستا ثبت نام کرده و این در حالی است که در بروجرد مشکل زمین وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱ 06 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد گفت: دولت اعلام کرد به خانوار‌های سه و چهار فرزندی زمین عطا می‌کند، در بروجرد ۸۰۰ خانوار ثبت نام کرده و این در حالی است که در بروجرد مشکل زمین وجود ندارد.

وی افزود: حدود ۱۷۰ خانوار زمین دریافت کردند از وزیر تقاضا داریم تا اقدام جدی انجام دهد اگر دولت به وظایف خود عمل نکند مردم دلسرد می‌شوند.

وی اظهار داشت: همچنین چندین سال است که قرار است به طلبه‌ها زمین بدهند، اما هیچ اقدامی انجام نمی‌شود، مسئولان راه و شهر سازی لرستان این مشکل را حل کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: ماموران نیروی انتظامی در همه صحنه‌ها از مرز‌ها تا شهر و روستا برای تامین امنیت تلاش می‌کنند، دشمنان با تبلیغات سو تلاش می‌کند بین مردم و پلیس فاصله بیاندازد که همواره پشتوانه مردم نیروی انتظامی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

حسینی با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی سومار توسط حزب بعث عراق افزود: حزب بعث عراق با پشتوانه استکبار جهانی، چندین شهر ایران و عراق را بمباران شیمیایی کرد، و این ظلم بزرگی بود که در حق ملت ایران انجام شد، خداوند وعده داده که ظالمان نابود شدنی هستند و این وعده الهی محقق شد.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به مشکلات کارگران نساجی بروجرد گفت: کارگران نساجی بروجرد ۲ ماه است حقوق نگرفتند، از مدیران این کارخانه سوال می‌کنم اگر جای کارگران باشید چگونه امرار معاش می‌کنید، مدیریت کارخانه فکری به حال کارگران کنند، اگر به فکر نیستند دولتمردان کاری انجام دهند.

حسینی افزود: سال گذشته نساجی ۲۰۰ میلیارد و امسال ۱۰۰ میلیارد وام از بانک ملی گرفته است، چرا نباید حقوق کارگران پرداخت شود، تاکنون چندین بار به مدیران نساجی تذکر داده شده، اما اقدامی انجام نمی‌دهند.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بروجرد گفت: فرمانده کل سپاه اعلام کرد پهباد‌های ایران از فاصله چند هزار متری شناور‌های دشمن را هدف قرار می‌دهند، سه کشور در دنیا فناوری موشک‌های نقطه زنی را دارند که یکی از آنان ایران است این نشانه نبوغ دانشمندان است.

حسینی با اشاره به حادثه اتفاقی برای دختری در متروی تهران افزود: دشمنان برای پیشبرد کار‌ها به دورغ و شایعات پناه بردند، دختری که در متروی تهران دچار افت فشار شد را به نیروی انتظامی ربط داده و می‌خواهند از این طریق غرور مردم را جریحه‌دار کنند.

وی همچنین با اشاره به خروج تیم الاتحاد عربستان از ورزشگاه اظهار داشت: تیم الاتحاد عربستان ورزشگاه را ترک و بهانه آنان تندیس حاج قاسم بوده است، حاج قاسم الگوی ملت ایران است حاج اسم اگر نبود امروز آتش جنگ در جهان شعله‌ور بود. اگر ثابت شد که تیم الاتحاد ورزشگاه را به خاطر تندیس حاج قاسم ترک کرده این تیم باید توسط فدراسیون فوتبال ایران تحریم شود.

امام جمعه بروجرد گفت: به مسئولان استان تذکر می‌دهیم اگر مدیری با تایید دستگاه‌های امنیتی مشکل دار است باید برداشته شود، چرا ملاحظه می‌کنید امیدواریم مسئولان نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار