تردد کلیه وسایط نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 22 روز جمعه 28 مهرماه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه انجام می شود .
کد خبر: ۱۱۳۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹ 18 October 2023

به گزارش تابناک مازندران اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 25 04 26/07/1402 تقدیم حضور می گردد.
---------------------------------
محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 26 مهرماه 1402 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 26 مهرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 29 مهرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 29 مهرماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.
سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس ، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه 26 مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا 24 امروز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 28 مهرماه از آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد .
وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز چهارشنبه 26 مهرماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 27 و 28 مهرماه از این محور ممنوع است .
رئیس پلیس راه استان افزود: تردد کلیه وسایط نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 22 روز جمعه 28 مهرماه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه انجام می شود .
سرهنگ جهان تاب همچنین یادآور شد: اجرای محدودیت های پیش بینی شده منوط به افزایش حجم ترددها بوده و در صورت عادی بودن ترافیک با هماهنگی محدودیت ها کان لم یکن تلقی می شود .
وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و ضمن مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.
---------------------------------
دستگیری آدم ربایان در عملیات ضربتی پلیس بابل
سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 2 آدم ربا و رهایی گروگان در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان در کمتر از دوساعت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " محمدزمان شالیکار " در تشریح این خبر بیان داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان بابل ، بلافاصله با تشکیل تیم های عملیاتی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان این که آدم رباها با خودروی پژو 206 ضمن انسداد مسیر و وارد نمودن خسارت به خودرو و ضرب و جرح شاکی وی را به مخفیگاه خود انتقال دادند، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمتر از 2 ساعت موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان واقع در یکی از شهرهای استان شدند .
سرهنگ شالیکار، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های  قضائی در  عملیاتی  غافلگیرانه 2 نفر از اعضای باند آدم رباها دستگیر و گروگان بدون هیچ گونه خسارت مالی و جانی از بند آنان رها و به آغوش خانواده بازگشت.
وی با بیان این که  متهمان علت و انگیزه این اقدام را اختلاف قبلی با شاکی عنوان کرده اند خاطر نشان کرد : پلیس با کسانی که به هر دلیلی بخواهند موجب سلب امنیت و آرامش شهروندان شوند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد .
---------------------------------
سوداگران مرگ در محور کندوان دستگیر شدند
سرهنگ محسن سلیمانی جانشین انتظامي شهرستان چالوس از دستگيري عامل تهیه و توزیع موادمخدر و کشف 5 کیلو گرم موادمخدر در محور کندوان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محسن سلیمانی" با اعلام اين خبر افزود: در پي کسب خبري مبني بر ورود مواد مخدر توسط 2 نفر با خودروی سواری از محور کندوان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي تصريح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری پلیس مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتي، متهمان را شناسایی کردند.
جانشین انتظامي شهرستان چالوس، اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه متهمان که دونفر مرد بودند را در محور کندوان دستگير و در بازرسی از خودرو آنان 5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.
سرهنگ سلیمانی در پایان با تاکيد بر تعامل و همکاري متقابل مردم با پليس از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري کنند
---------------------------------
به دام افتادن سارقان کیف قاپ در ساری
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگيري سارقان حرفه‌ای کیف قاپ در شهرستان ساری، خبر داد .
سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.
وی افزود: در پي وقوع چند فقره کیف قاپی توسط چندین نفر در سطح شهر ساری، پيگيري موضوع در دستور كار مامورین یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: مامورین یگان امداد با انجام اقدامات فني و گشت‌هاي محسوس و نامحسوس، سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضائی رادر یکی از محلات ساری کمتر از 10 ده دقیقه پس از تعقیب و گریز نامبردگان را، دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه یک عدد کیف دستی از متهمان کشف شد افزود: سارقان جوان در تحقيقات پليس به كيف قاپي در سطح شهر ساری، مصرف مشروبات الکلی اعتراف و با تشكيل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ حسن زاده در پايان امنیت را یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیاز‌هاي هر جامعه عنوان كرد و بيان داشت: تامين و ارتقاء امنيت همواره يكي از دغدغه‌هاي اصلي مجموعه انتظامي است.
---------------------------------
دستگیری 4 سارق اماکن خصوصی در عباس آباد
سرهنگ ناصر صالحی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد ازدستگیری 4 سارق اماکن خصوصی با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ناصر صالحی" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرارگرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، خاطرنشان کرد: ماموران پس از بررسی های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 4 سارق حرفه ای و یک مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.
وی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این 4 سارق حرفه ای و همدست آنان را دستگیر کردند .
سرهنگ صالحی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .
---------------------------------
دستگيري سارقان منزل و مغازه در بهشهر
سرهنگ ابوالقاسم ابراهیمی جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از دستگيري 3 سارق منزل و مغازه با 8 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ "ابوالقاسم ابراهیمی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: پس از وقوع سرقت هاي متعدد منزل و مغازه در سطح شهرستان، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي تصريح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزي و بکار گيري گشت هاي نامحسوس موفق به شناسایی3 سارق در این ارتباط شدند.
سرهنگ ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: در عملياتي غافلگيرانه متهمان دستگیر شدند و در بازجويي هاي به عمل آمده به 8فقره سرقت دراین شهرستان اعتراف کردند.
جانشین انتظامی شهرستان بهشهر، در پایان با بیان معرفی متهمان به مرجع قضایی و با تاکید بر رعايت هشدارها و توصيه‌هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
---------------------------------
دستگیری قاتل فراری در میاندورود
سرهنگ مجتبی راست خدیو فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری قاتل فراری در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجتبی راست خدیو در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل مرحوم رضا سنچولی در شهرستان میاندورود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: با تشکیل تیم ویژه ای از کارآگاهان مجرب، موضوع به صورت میدانی بررسی و با تلاش بی وقفه و شبانه روزی و همچنین اقدامات فنی پلیسی، پس از شناسایی متهم، قاتل متواری که فردی دارای سوابق متعدد کیفری بوده، پس از دو ماه با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش در یکی از شهرستان های استان همجوار دستگیر شد.
سرهنگ راست خدیو افزود: پلیس با قاطعیت و جدیت از امنیت جانی مردم صیانت می کند و هر کسی به جان شهروندان تعرض کند از مجازات قانونی و برخورد قاطع و بازدارنده در امان نخواهد بود.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در پایان از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از وقوع اعمال مجرمانه در مواقع بروز اختلافات، از درگیری پرهیز نموده و موارد را بلافاصله از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری کنند.
---------------------------------
جمع آوری16معتاد متجاهر در طرح جامع امنيت محله محور گلوگاه
سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه ازجمع آوري 16معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر در نتيجه اجراي طرح جامع امنيت محله محور خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"محمود کلوانی"، در تشريح اين خبر اظهارداشت: از آن جايي که يکي از دغدغه ها و مطالبه هاي مردمي در حوزه تامين امنيت محله ها، جمع آوري معتادان متجاهر و پاکسازي اماکن عمومي و تفرجگاه ها از وجود اين دسته از افراد مي باشد، پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاري رده هاي تابعه، اقدام به اجراي طرح جامع پاکسازي مناطق آلوده و دستگيري معتادان متجاهرو خرده فروش موادمخدر کردند.
وي افزود: درنتيجه اجراي اين طرح، تعداد10 نفر معتاد متجاهر -6نفر خرده فروش دستگير و پس از غربالگري به مراکز ترک اعتياد معرفي شدند.
سرهنگ کلوانی در ادامه با اشاره به ساير عملکرد رده هاي تابعه، گفت: دراجرای این طرح علاوه برکشف مقداري انواع موادمخدر، دستگیری20نفر مجلوب متواری –کشف20لیتر مشروب و ودستگیری شرب خمر-توقیف11 دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک که موجب نارضایتی شهروندان شده- کشف5فقره انواع سرقت و اموال نيز تحويل مالباختگان شد.
فرمانده انتظامي شهرستان در خاتمه با اشاره به لزوم همکاري با پليس در پاکسازي محلات و اعلام موارد مشکوک از طريق فوريت پليسي 110، يادآورشد: جمع آوري معتادان متجاهر به عنوان يک اولويت ماموريتي روزانه در دستور کار پليس قرار داشته که در اين راستا توفيقات قابل توجهي نيز حاصل شده است.
---------------------------------
دستبندپلیس ساری بردستان سارقان اماکن خصوصی
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصی با 6 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران بخش رودپی این شهرستان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران رودپی ساری با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ،یکی از سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اینکه متهم به 6 فقره سرقت اعم از کابل برق، موتور آب ، اره موتوری ، لوازم باغبانی، قطع و سرقت درختان ... و اعتراف از اماکن خصوصی نموده، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حسن زاده در پایان: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.
---------------------------------
کشف 2 تن چوب قاچاق در نکا
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از توقیف خودروی نیسان حامل 2 تن چوب جنگلی قاچاق در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران بخش انتظامی هزارجریب در مسیر حوزه استحفاظي به یک خودروی نیسان  حامل چوب مشکوک شدند.
وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 2  تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان نکا  برداشت شده بود ، کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا ، تصریح کرد: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان نکا  تحویل داده شد.
سرهنگ عزیزی  در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند .
---------------------------------
سارق اموال داخل خودرو درگلوگاه دستگیر شد
سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری سارق سابقه دار داخل خودرو و کشف 8 فقره سرقت د ر اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"محمود کلوانی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو  و اماکن خصوصی در شهرستان ، پي گيري موضوع در دستور كارمأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وي افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پيگيري سرنخ هاي موجود متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی متهم  را در عملیاتی ضربتی دستگير كردند.
سرهنگ کلوانی تصریح کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به 8 فقره سرقت محتویات داخل خودرو  و اماکن خصوصی در شهرستان اعتراف کرد و ضمن كشف اموال سرقتي از مخفيگاه وی، پس از تشكيل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامي شهرستان در خاتمه با تأکيد بر عزم پليس براي پيشگيري از وقوع سرقت به افزايش گشت هاي شبانه روزي کلانتري ها اشاره کرد و اظهار داشت: پليس تمام تلاش خود را در راستاي افزايش امنيت و پيشگيري از سرقت و برخورد با هنجارشکنان و بر هم زنندگان نظم و امنيت عمومي انجام خواهد . 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار