مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت پنج گرمخانه در سطح استان گفت: این گرمخانه ها از غروب آفتاب تا هشت صبح روز بعد فعال هستند.
کد خبر: ۱۱۳۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ 31 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا بهزاد شهبازی، با اشاره به کاهش دمای هوا گفت: به طور معمول فعالیت گرمخانه‌ها از هشت شب تا هشت صبح روز بعد است، اما در حال حاضر که هوا سرد شده کار پذیرش افراد بی‌سرپناه از غروب آفتاب آغاز می‌شود.

شهبازی با اشاره به فعالیت پنج گرمخانه در سطح استان گفت: از این تعداد سه گرمخانه در کرمانشاه، یک گرمخانه در اسلام آبادغرب و یک گرمخانه نیز در کنگاور مستقر است.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، ظرفیت مجموع این مراکز حدود ۱۵۰ تا ۱۸۰ نفر است.

شهبازی خاطرنشان کرد: یکی از گرمخانه های شهر کرمانشاه با ظرفیت حدود ۳۰ نفر به بانوان اختصاص دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در خصوص امکانات و خدمات این گرمخانه ها گفت: با ورود افراد به گرمخانه، یک وعده غذای گرم در اختیار آنها قرار گرفته و شرایط استحمام هم برای آنها فراهم است.

وی افزود: علاوه بر این وعده صبحانه به همراه پک های بهداشتی و وسایل پیشگیری هم در اختیار این افراد قرار می گیرد.

شهبازی با بیان اینکه ظرفیت گرمخانه های موجود برای مراجعه کنندگان کفایت می کند، گفت: با توجه به اینکه استعمال مواد مخدر در گرمخانه ممنوع است، عمده معتادان متجاهر تمایلی برای مراجعه به گرمخانه نداشته و به پاتوق های خودشان می روند.

وی با اشاره به تخریب عمده پاتوق ها در محله آقاجان گفت: به نظر می رسد با توجه به این مسئله مراجعه به گرمخانه ها افزایش یابد، اما در حال حاضر ظرفیت فعلی جوابگو است و هر کسی مراجعه کند، بی سرپناه نمی ماند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار