سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ۲۵ نقاش از ۱۷ استان کشور در رویداد بزرگ نقاشی «هنر راویان غزه» نسبت به خلق آثار هنری اقدام خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ 05 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس پوریا جلالی، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص رویداد بزرگ نقاشی«هنر راویان غزه» که در کرمانشاه در حال برگزاری است، اظهار کرد: این رخداد منحصر به فرد بزرگ هنری به صورت کارگاهی و خیابانی توسط بهترین‌های حوزه هنر نقاشی از سرتاسر کشور از روز گذشته در کرمانشاه آغاز به کار کرده است

وی به حضور ۲۵ نقاش از ۱۷ استان کشور در رویداد بزرگ نقاشی هنر راویان غزه اشاره و بیان کرد: این هنرمندان با سوژه کودکان غزه نسبت به خلق آثار هنری اقدام خواهند کرد.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: آثار هنرمندان در اولین قدم در پایتخت جبهه مقاومت در تهران و قدم دوم در سوریه و لبنان به عنوان کشورهای جبهه مقاومت به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی، از تلاش برای انتقال این آثار هنری به غزه سخن گفت و ادامه داد: سعی بر این است توسط سازمان‌های غیردولتی و بشردوستانه به داخل غزه هم انتقال پیدا کند.

وی در خصوص برنامه امروز نقاشان، گفت: امروز صبح در تالار انتظار هنرمندان مشغول هستند، بعدازظهر دو گروه خواهند شد یک گروه در میدان فرودسی و گروه دوم در بلوار نوبهار از ساعت ۱۵ لغایت ۱۸ در معرض دید علاقمندان آثار خلق خواهند کرد و فردا دوشنبه هم از ساعت ۹ لغایت ۱۲ بعد از ظهر در محل بلوار نوبهار این رویداد هنری ادامه خواهد داشت.

جلالی تصریح کرد: مراسم اختتامیه رویداد «هنر راویان غزه» ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۵ آبان‌ماه در محل کتابخانه امیرکبیر با حضور اصحاب فرهنگ و هنر استان برگزار و پس از داوری آثار به سه نفر از برگزیدگان در آیین اختتامیه جوایزی اهدا خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار