کد خبر: ۱۱۳۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 11 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: برای ساخت آزادراه قائم‌شهر به ساری دولت سیزدهم مصمم است و مجلس نیز از دولت برای اجرای این طرح عظیم حمایت می‌کند‌.

کمال علیپور خنکداری در بازدید از آزادراه در حال ساخت قائم‌شهر به ساری برای بررسی و رفع مشکلات بر سر راه این طرح عظیم راه سازی در مازندران، اظهار کرد: این آزادراه نماد عملکرد عمرانی دولت سیزدهم در مازندران است که با تحقق آن، راه‌های استان وارد مرحله جدیدی از توسعه می‌شود.
وی با بیان اینکه دولت سیزدهم برای اجرای آزادراه قائم‌شهر به ساری مصمم است و هم زمان با این دولت کار ساخت آزادراه آغاز شده است، افزود: مجموعه مدیریت استان در حوزه عمرانی و به ویژه شخص حسینی‌پور استاندار مازندران برای اجرایی شدن طرح خوب پای کار آمدند و این بیانگر اراده مجموعه مدیریت دولت در سطح ملی و همچنین استانی برای توسعه یافتن راه‌های مازندران است.
نماینده مردم حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نماینده‌گان مازندران در مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل برای پشتیبانی از این طرح عظیم را دارند، تصریح کرد: به دلیل تبدیل شدن بندر امیرآباد به منطقه آزاد، که نیاز به راه دسترسی مناسب دارد، ساخت آزادراه و اتصال آن به کریدور شمال به جنوب، جنوب کشور را مستقیم به کشورهای cis وصل می‌کند.
کمال علیپور از ورود بخش خصوصی و چند نهاد دولتی و قرارگاهی برای مشارکت در ساخت آزادراه قائم‌شهر به ساری خبر داد و یادآورشد: با روی کار آمدن دولت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، همه شهرهای کشور تبدیل به کارگاه سازندگی شده است و تا دور ترین روستاهای کشور طرح‌های عمرانی خوبی در حال اجرا است.
خلردی مدیرعامل پروژه نیز در این بازدید با بیان اینکه آزادراه قائم‌شهر به ساری پیمان ۴۸ ماهه دارد و و ۳ و نیم ساله تحویل می شود، اظهار کرد: طول مسیر این آزاد راه ۴۶ کیلومتر است که حدود ۹ میلیون متر مکعب عملیات خاکبرداری آن است.
وی از زیراساس و اساس کاری ۴۷۰ هزار متر مکعب این آزادراه خبر داد و افزود: ۷۶۰ هزار متر مکعب نیز بتن ریزی طول مسیر و بتن ریزی ابنیه آن است و ۲۸۵ هزار متر مکعب تیز حجم آسفالت آزادراه برآورد شده است.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار