سرپرست فرمانداری شهرستان نکا؛
سرپرست فرمانداری شهرستان نکا گفت: شما مدیران در ادارات با خلاقیت خود همچون؛ نصب بنر یا روزشمار و ... جهاد تبیین کنید تا مراجعه کنندگان به ادارات، متوجه در پیش بودن انتخابات شوند و آرام آرام فضا را برای انتخابات آماده کنیم و همه در کنار هم که این جزو تدابیر حضرت امام(ره) بود و برای حفظ و زنده نگه داشتن انقلاب، همیشه به بهانه‌ای مردم را در صحنه نگاه می‌داشت، تلاش کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹ 19 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، جلسه‌ی شورای اداری شهرستان نکا بعدازظهر امروز یکشنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با حضور مسئولین و به ریاست مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری نکا برگزار شد.

 

انتخابات را موضوعی ساده نپنداریم و فضای ادارات را برای برگزاری آن آماده کنیم  

مرتضی رمضانی با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و فرا رسیدن هفته‌ی بسیج، اظهار کرد: یکی از نگاه‌های خوب حضرت امام خمینی (ره) تشکیل نهاد مقدس بسیج برای پاسداری از انقلاب اسلامی بود که برای آن زحمات زیادی کشیدند و نگهبانان خوبی را نیز برایش تعیین کردند که مردم ما با حضور در این نهاد مقدس بیش از ۴۰ سال است که از آن پاسداری می‌کنند و شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب نمودند.

وی با بیان اینکه، شهید شعبان صادقی زرندینی با بیش از ۷۰ درصد جانبازی که چند روز پیش به همرزمانش شهیدش پیوست، یک بسیجی بود و می‌گفت: «بنده باوجود اینکه بیش از ۴۰ سال دردهای زیادی را تحمل می‌کنم، اما خود را طلبکار انقلاب نمی‌دانم»، خاطرنشان کرد: ما بدهکار ایشان و امثال ایشان هستیم که پای این انقلاب ایستادند و حتی در دیداری که با همسران جانبازان داشتم، همسر این جانباز شهید و سایر جانبازان گفتند: «ما با افتخار به همسری این جانبازان درآمدیم»، و حتی یکی از آنها گفت: «من دعا کردم که همسر یک جانباز شوم».

سرپرست فرمانداری شهرستان بیان کرد: ما وظیفه داریم هفته بسیج را زنده نگهداریم، که اگر آموزه‌های حضرت امام(ره) زنده باشد، یاد ایشان نیز زنده است و امام(ره) در پیامی تاریخی فرمود: «اگر از بسیج غافل شوید در آتش الهی خواهید سوخت» و امروز همه‌ی ما و شما وظیفه داریم که در هفته‌ی بسیج، حداقل بنری در جلوی ادارات خود نصب نمائیم.

رمضانی در بیان ارزش بسیج گفت: حضرت آیت‌الله جباری امام جمعه سابق شهرستان بهشهر در یک سخنرانی گفته بود: «بنده به خانواده خود وصیت کردم وقتی از دنیا رفتم، کارت بسیجی مرا را با من دفن کنند تا در آن دنیا به حضرت امام(ره) بدهم و به او بگویم که من هم یک بسیجی بودم».

 

انتخابات را موضوعی ساده نپنداریم و فضای ادارات را برای برگزاری آن آماده کنیم  

وی از همه‌ی مدیران شهرستان خواست تا ساعت ۷/۵ صبح فردا، در آغاز هفته‌ی بسیج به جای رفتن به محل کار در برنامه‌ی صبحگاه مشترک سپاه در شهدای خوشنام شرکت کنید و حضوری پررنگ داشته باشید.

سرپرست فرمانداری شهرستان نکا خاطرنشان کرد: اگر ما در راهپیمایی‌ها و سایر برنامه‌های نظام شرکت نکنیم، دشمن به اعمال ما چشم دوخته و محاسبه می‌کند، و باتوجه به در پیش بودن انتخابات، انتخابات را موضوعی ساده نپنداریم، زیرا اگر حضور ما پررنگ نباشد، دشمن فکر می‌کند که مردم نظام را قبول ندارند و مشکلات درحال فراگیرشدن است و ما در فضای مجازی و ماهواره موفق بوده‌ایم، اما اگر مشارکت مردم بالا باشد، دشمن عقب‌نشینی خواهد کرد.

رمضانی تاکید کرد: شما مدیران در ادارات با خلاقیت خود همچون؛ نصب بنر یا روزشمار و ... جهاد تبیین کنید تا مراجعه کنندگان به ادارات، متوجه در پیش بودن انتخابات شوند و آرام آرام فضا را برای انتخابات آماده کنیم و همه در کنار هم که این جزو تدابیر حضرت امام(ره) بود و برای حفظ و زنده نگه داشتن انقلاب، همیشه به بهانه‌ای مردم را در صحنه نگاه می‌داشت، تلاش کنیم.

وی یکی دیگر از از برکات انقلاب اسلامی را فرهنگ جهادی دانست و گفت: انقلاب اسلامی فرهنگ جهادی را وارد کشور کرد و این نگاه، بسیاری از مشکلات را از ابتدای انقلاب تاکنون برطرف کرده است و همانطور که بسیج در هشت سال دفاع مقدس، کار جهادی کرد، امروز هم در بسیاری از چالش‌ها در حوزه‌های مختلف همچون مهار کرونا، کمک به زلزله زدگان و سیل زدگان و ... کمک کرد و فرزندان ما نیز در این عرصه‌ها و در بدنه بسیج هستند و کارهای جهادی می‌کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان نکا ضمن اشاره به هفته کتاب و کتابخانی و اینکه؛ همه‌ی مدیران در هفته‌ها و مناسبت‌های مختلف می‌توانند به کتابخانه سر بزنند، از حضور همه مدیران و پرسنل دستگاه‌ها و نهادها و همچنین مردم همیشه در صحنه جهت شرکت در راهپیمایی دفاع از مردم مظلوم غزه تشکر کرد و گفت: باتوجه به اینکه، تبلیغات چندانی برای حضور در راهپیمایی نشده بود، اما مردم با بصیرت، حضور پیدا کردند.

رمضانی بیان کرد: طی بازدیدی که تابستان امسال از بخش‌های مختلف نیروگاه شهید سلیمی انجام شد، رئیس نیروگاه گفت: «کاش مردم را بصورت اتوبوسی به این مکان بیاورید تا از نزدیک فرایند سخت و طاقت‌فرسای تولید برق را ببیند که قطعا در مصرف آن، صرفه‌جویی می‌کنند.

 

انتخابات را موضوعی ساده نپنداریم و فضای ادارات را برای برگزاری آن آماده کنیم  

وی در پایان از امام جمعه شهرستان نکا جهت بیان نکات ارزشمند و از همه دستگاه‌های اجرایی جهت ارائه گزارش عملکرد تشکر کرد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار