رئیس کل دادگستری کرمانشاه گفت: برنامه ملاقات مردمی را از شهرک پردیس شهر کرمانشاه شروع کرده‌ایم و ان‌شاءالله در تمامی محلات در فواصل زمانی مشخص حضور خواهیم یافت.
کد خبر: ۱۱۳۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 22 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس از کرمانشاه؛ شهرام کرمی رئیس کل دادگستری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از تأکید رئیس دستگاه به همه بخش‌ها و سازمان‌های قضایی در راستای انجام ملاقات‌های مردمی اشاره و اظهار کرد: در این راستا به همراه معاونان ستادی با حضور در مساجد ضمن برپایی دیدار مردمی به درخواست و مشکلات حقوقی و قضایی مردم رسیدگی و دستورات لازم صادر می‌شود.

وی به اشاره به برگزاری به دیدار مردمی در مسجد الزهرا (س) شهرک پردیس به همراه معاونان و دادستان، اظهار کرد: برنامه ملاقات مردمی را از شهرک پردیس شروع کرده‌ایم که به تعدادی از درخواست‌مردمی رسیدگی شد و ان‌شاءالله تمام محلات در فواصل زمانی مشخص حضور خواهیم یافت.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه تصریح کرد: در این دیدار‌ها مردم بدون واسطه با مسوولان و مدیران صحبت و طرح مشکل می‌کنند و درخواست‌هایی که قابل اجرا و رسیدگی دارند در محل رسیدگی و درخواست‌های که نیز به بررسی جامع دارند به مرجع مربوطه ارجاع داده می‌شود.

کرمی با بیان اینکه نزدیک به ۳۸ پرونده‌های دادگستری منجر به سازش می‌شوند، اضافه کرد: این دیدار‌ها می‌تواند به مدیریت اختلافات کمک کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار