امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حوادث اخیر غزه سبب شد جنایات و ظلم رژیم صهیونیستی بر جهانیان آشکار شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ 24 November 2023

حوادث اخیر غزه، رژیم صهیونیستی را رسوا کردبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه،‌ آیت الله حبیب الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: بسیج همواره در تولید، فناوری و دانش کشور تاثیرگذار بوده است.

وی افزود:‌ افرادی که در قالب‌های مختلف در سراسر جهان علیه مستکبران صهیونیست قیام می‌کنند بسیجی هستند و نقش خود را در نابودی استکبار جهانی ایفا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خصوص دیدار ورزشکاران با مقام معظم رهبری تصریح کرد: دیدار مقام معظم رهبری با ورزشکاران نشان از اهتمام ایشان به تمامی اقشار در کشور دارد.

وی در خصوص مقام حضرت زهرا (س) عنوان کرد: حضرت زهرا (س) حلقه وصل سلسله انبیا، همسر نخستین امام و مادر یازده امام دیگر است لذا از همه افراد جامعه به‌ ویژه بانوان می‌خواهیم که زندگانی ایشان را الگوی زندگی خود قرار دهند.

غفوری ادامه داد: همه خواهران و برادران را به رعایت تقوای الهی در همه عرصه‌های زندگی دعوت می‌کنم زیرا تقوای الهی کلید رسیدن به زندگانی صحیح است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خصوص شهید فخری زاده بیان کرد: شهید فخری زاده الگوی تمام عیار بسیج و بسیجی است و قطعا روزی انتقام این شهیدان را از دشمن خواهیم گرفت.

غفوری گفت: امروز روز نیروی دریایی ارتش است که به تمامی این دلاور مردان برای عزم و اراده‌ای که دارند و تلاش برای دفاع از دین و کشور تبریک می‌گویم.

وی در خصوص مظلومیت فلسطین بیان کرد: امسال برای فلسطین زمان همبستگی بوده و استکبار جهانی رسوا و وعده نابودی آن نزدیک شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: مستکبران با به شهادت رساندن ۶ هزار کودک به دنیا نشان دادند که وعده حقوق بشر پوشالی است.

غفوری ادامه داد: آمریکا دیگر نمی‌تواند دست از جنگ بردارد، زیرا اعلام آتش بس به معنای قبول شکست است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار