کد خبر: ۱۱۴۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷ 01 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل روابط‌عمومی استانداری مازندران استعفای سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران و خبر تغییر مدیریت ارشد استان را تکذیب کرد.

 مرتضی نوربخش در حاشیه جشن خودکفایی تولید کاغذ چاپ و تحریر که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد و استاندار مازندران در محل کارخانه چوب و کاغذ مازندران در حال برگزاری است، به خبرنگاران گفت: استاندار مازندران استعفا نداد و به قولی که به مردم شریف مازندران داده بود متعهد است و تمایل به حضور و ادامه اجرای طرحها و برنامه‌های توسعه‌ای خود دارد.

 وی همچنین گفت: مازندران از نظر اجرای طرحهای عمرانی در صدر استان‌های کشور است و برخی از این پروژه‌ها در میانه راه قرار دارد و منطقی و مطلوب است که استاندار مازندران تا پایان اجرای کامل این طرحها، در ماموریت خود حضور داشته باشد.

نوربخش همچنین خبر بیماری همسر استاندار را تایید کرد و گفت: طی دو روز گذشته که شایعه استعفای استاندار در فضای مجازی منتشر می‌شد همسرشان تحت عمل جراحی قرار داشت و به همین دلیل این شایعات قوت گرفت.

 مدیرکل روابط‌عمومی استانداری مازندران تاکید کرد: قطعاً تا پایان انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفندماه،  سید محمود حسینی‌پور در ماموریت خود خواهند بود، هرچند در خصوص ادامه حضور ایشان در بدنه اجرایی تا پایان دولت سیزدهم با توجه به بیماری همسرشان، امروز نمی‌توانم خبر قطعی بدهم و این موضوع به تصمیم شخص ایشان مربوط است.

تکمیلی: با توجه به این‌که همسر استاندار در تهران بستری است و دکتر حسینی‌پور پیگیر فرآیند درمان‌شان هستند، استاندار پیگیر انتقال همسرشان به مازندران و ادامه فرآیند درمان در یکی از بیمارستان‌ های استان در حال انجام است تا روند مدیریت در استان را همزمان با حضور در کنار خانواده و انجام روند شیمی‌ درمانی همسرشان انجام دهند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار