رئیس سینمای جوان لرستان گفت: شصت و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در تاریخ ۲ تا ۵ بهمن در مشکین شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ 05 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، محسن مرادی امشب اظهار کرد: شصت و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در مشکین شهر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در تاریخ ۲ تا ۵ بهمن برگزار می‌شود و هنرمندان استان لرستان نیز می‌توانند در این جشنواره که بین هنرمندان ۱۱ استان کشور برگزار می‌شود، شرکت کنند.

رئیس سینمای جوان لرستان با بیان اینکه جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان با هدف شناسایی و معرفی استعداد‌های سینمایی برگزار می‌شود، گفت: تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تاکید بر ژانر‌های سینمایی از دیگر اهداف جشنواره است.

مرادی بیان داشت: در این دوره از جشنواره توجه به سینمای بومی و فیلم‌­های ژنریک در اولویت انتخاب و داوری خواهند بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در ۲ بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود، افزود: بخش فیلم شامل ۲ بخش مسابقه و جنبی است و همچنین بخش عکس در ۲ بخش عکاسی مستند (شامل، عکاسی مستند اجتماعی، مستند طبیعت، مستند معماری، مردم‌نگاری و عکاسی خبری) و عکاسی ذهن‌گرایانه (شامل نگاه‌های خلاقانه ابداعی، عکس­‌های ترکیبی و فتومونتاژ، چیدمان وصحنه‌­آرایی، هوش مصنوعی، پردازش­‌های دیجیتالی و بطور کلی عکس­‌های دستکاری شده) برگزار خواهد شد.

رئیس سینما جوان خرم‌آباد تصریح کرد: علاقمندان ی‌توانتد با مراجعه به سایت http://festival.iycs.ir/fa/ فرم تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل کرده و سپس فایل آثار خود حداکثر تا تاریخ ۲دی ماه ۱۴۰۲ را بارگذاری کنند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار