کد خبر: ۱۱۴۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ 07 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جلسه بررسی آخرین وضعیت توزیع الکترونیکی گاز مایع ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از تصمیمات که در گذشته رقم زده شد انباشتی از مشکلات را برای دولت سیزدهم به جای گذاشته است، اظهار کرد: اینکه مکانی فاقد هرگونه مجوز یک شبه بیرون می آید، قابل قبول نیست.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه اکثر افرادی که از گاز مایع استفاده می کنند اقشار کم درآمد هستند، گفت: از آنجا که غالب ماشین های قدیمی و فرسوده با استفاده از گاز مایع، چرخ زندگی خود را می چرخانند نباید اجازه دهیم مشکلی به مشکلات این قشر افزوده شود.

شرایط ثبت نام برای دریافت گاز مایع یارانه‌ای اطلاع رسانی شود

عزیززاده گرجی ادامه داد: عده ای از مردم شریف استان به هر دلیلی مجموعه درآمد زا برای خود ایجاد کردند، بایدبا توجه به نگاه تنشی و امنیتی برای رفع مشکل این قشر در حوزه تامین گاز مایع تدبیر شود.

وی با تاکید براینکه باید برای ثبت نام جهت دریافت گاز مایع اطلاع رسانی دقیق و شفاف صورت گیرد، گفت: تصمیمات باید به گونه ای باشد که تولید مشکل جدید را شاهد نباشیم.

شرایط ثبت نام برای دریافت گاز مایع یارانه‌ای اطلاع رسانی شود

عزیززاده گرجی به انتخابات پیش روی اشاره و برلزوم پرهیز از ایجاد هر گونه تنش در جامعه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه رسانه های مکتوب و مجازی و صدا وسیما باید از مردم و فاقدین مجوز و پروانه برای ثبت نام در سامانه دریافت گاز مایع دعوت کنند، افزود: برخورد با افراد فاقد مجوز که خدای ناکرده خلاف قانونی هم در ارائه خدمات می کنند نیز باید توسط دستگاه های نظارتی مورد توجه باشد.

با توجه به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، همه هموطنانی که متقاضی دریافت گاز مایع یارانه‌ای هستند، لازم است که در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) ثبت‌نام کنند.

متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی نشده‌اند، به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir/ مراجعه کنند.

همچنین برای دریافت اطلاع بیشتر به سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به آدرس https://www.niopdc.ir/ مراجعه یا با سامانه ارتباط مردمی ۰۹۶۲۷ تماس حاصل کنند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار