رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: کشاورزان در شرایط فعلی نیازمند توجه ویژه هستند.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ 07 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی چاله چاله صبح امروز پنج‌شنبه (۱۶ آذرماه) در یادواره شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه که در سالن شهید سلیمانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: شاهد اوج ناجوانمردی و رذالت توسط رژیم صهیونیستی هستیم.

وی افزود: مجلس منور به نور خانواده‌های شهدا است، همواره نیازمند به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و مخصوصا در میان جوانان هستیم، باید بتوانیم تفکر و روحیه جهادی را در شرایط فعلی جامعه در سازمان جهاد کشاورزی ترویج کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی ۱۲۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است، همچنین ۴۳۵ جانباز، ۲ هزار و ۱۴۲ رزمنده و ۱۲۳ فرزند شهید از سوی جهاد کشاورزی تقدیم به انقلاب اسلامی ایران شده‌اند که از این تعداد ۱۱۲ تغییر وضعیت برای ایثارگران انجام شده است.

چاله چاله بیان کرد: در طول دوران بنده اقداماتی از جمله مزین کردن نام سالن‌ها به نام شهدا، برگزاری یادبود شهدا، برگزاری یادمان در سازمان، یادواره شهدای بازی‌ دراز، غبار روبی مزار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا انجام شده است.

وی ادامه داد: از خانواده‌های معظم شهدا توقع داریم که فرهنگ ایثار و شهادت را همچنان در جامعه ترویج کنند، همچنین کشاورزان در شرایط فعلی به شدت باید مورد توجه قرار بگیرند.

اهمیت تبیین دفاع مقدس و جنگ کنونی

عبدالوحید محمدی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در این یادواره اظهار کرد: چه جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس و چه جهاد کشاورزی در عرصه جهاد کنونی هر دو حائز اهمیت هستند.

وی افزود: طی حوادثی که دو ماه اخیر در فلسطین داشته‌ایم حدود ۱۴ هزار زن و کودک در غزه اشغالی به شهادت رسیدند، لازم به توجه است کشتار از سمت کسانی اتفاق می‌افتد که مدعیان دروغین حقوق بشر در جهان هستند.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: این مسئله باید برای جوانان جهان امروز تبیین شود، همچنین ارزش فعالیت جهادگران دفاع مقدس را باید برای جوانان تبیین کرد.

محمدی بیان کرد: خاکریز ما هنوز وجود دارد، اما در مرزهای جبهه مقاومت یعنی لبنان و غزه است؛ ما امنیت حال حاضر خود را مدیون همین مسئله هستیم.

وی ادامه داد: امنیت حال حاضر ما به گونه‌ای است که مخالف و موافق جمهوری اسلامی در ایران احساس ناامنی نمی‌کند؛ مردم منطقه دیگر خوب می‌دانند که کری‌خوانی‌های اسراییل ما را نمی‌ترساند.

همواره مدیون خانواده شهدا هستیم

علی‌مراد کماسی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه در این یادواره اظهار کرد: این ملت به نام و یاد شهیدان نیاز دارد، اگر همراهی خانواده‌های شهدا نبود این حماسه اتفاق نمی‌افتاد، به همین دلیل ما مدیون خانواده های شهدا هستیم.

وی افزود: خداوند ویژگی‌های شهدا را بیان می‌کند که خیال نکنید که شهیدان رفته‌اند، بلکه ایشان زنده‌اند و نزد خداوند متعال روزی می‌خورند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه تصریح کرد: ما به فرهنگ ایثار و شهادت در زندگی فردی و اجتماعی خود نیاز داریم،‌ نباید از مصداق‌های جهاد در راه خدا غفلت کنیم، زیرا ما نسبت به اصل مقام شهید و شهدا مسئولیت داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار