رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: ۲ میلیون ۸۰۰ هزار داوطلب تاکنون در جمعیت هلال احمر ثبت کرده‌اند و شاهد خدمات گوناگون آنان هستیم.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 11 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، وحید سلیمی ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز جهانی داوطلب که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ۲ میلیون ۸۰۰ هزار داوطلب تاکنون در جمعیت هلال احمر ثبت‌نام کرده‌اند و شاهد خدمات گوناگون آنان هستیم. این سازمان مبتنی بر علایق، مهارت‌ها و رشته‌های تحصیلی افراد و متناسب با فعالیت‌های داوطلبانه، پروژه‌ها و برنامه‌هایی در دست اجرا دارد و در زمان بحران‌ها هم اقدام به فراخوان‌های متعدد می‌کند.

وی افزود: ۹۵۰ نوع خدمات توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر در مناطق کم‌برخوردار و مناطق حاشیه‌نشین شهری ارائه می‌شود که در این راستا امسال حدود ۱۶۷ هزار نفر از خدمات کاروان‌های سلامت بهره‌مند شدند.

کمک بیش از ۸ هزار میلیارد ریالی خیرین به جمعیت هلال احمر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: از آذرماه پارسال تا آذرماه امسال هشت هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال توسط خیرین و مردم در جای جای کشور به‌صورت نقدی و غیرنقدی به جمعیت هلال احمر کشور کمک شد.

سلیمی گفت: در اجرای طرح نذر خدمت که امسال با شعار "خادمان داوطلب مردمی برای توانمندسازی جوانان" تعریف شده خادمان داوطلب مردمی در حوزه ارتقای سطح سلامت آب، در بحث‌های بهداشتی و درمانی، حوزه سلامت، بحث‌های معیشتی، بهداشتی، آموزشی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور ارائه خدمات می‌کنند.

وی ادامه داد: استان اردبیل بر اساس شاخص‌های سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، هم در حوزه جذب و سازماندهی اشخاص حقیقی و حقوقی و هم در بحث برنامه‌های حمایتی و جذب منابع داوطلبی جزو چهار استان برتر کشور است که بیانگر مدیریت خوب و تلاش همکاران هلال احمر است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار