مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از اعطای 107 میلیون تومان کمک بلاعوض، وام و تخفیف‌های درمانی به 72 بیمار از طریق مجمع خیرین سلامت همدان طی امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 20 October 2015
مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از اعطای 107 میلیون تومان کمک بلاعوض، وام و تخفیف‌های درمانی به 72 بیمار از طریق مجمع خیرین سلامت همدان طی امسال خبر داد.

به گزارش فارس؛صفر شاکری‌صفت با اشاره به فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت همدان طی امسال، اظهار کرد: در خصوص ارائه خدمات مددکاری در این مجمع فعالیت‌های خوبی با همکاری اعضا صورت گرفته است.

وی از مراجعه 98 بیمار به مجمع خیرین سلامت همدان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: از بین این تعداد 72 بیمار شرایط مساعدت مجمع را داشتند اما بر اساس ضوابط امکان کمک به 26 بیمار وجود نداشت که آنها نیز از خدمات مشاوره‌ای این مجمع بهره‌مند شدند.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از اعطای 107 میلیون تومان کمک بلاعوض، وام و تخفیف‌های درمانی به 72 بیمار سخن راند و افزود: به 47 بیمار سخت درمان خانم و 25 بیمار مرد طی این مدت کمک‌رسانی شده است.

وی با بیان اینکه از بین 72 بیماری که زیر نظر مجمع خیرین سلامت قرار گرفته‌اند، 61 مورد مبتلا به انواع سرطان هستند، خاطرنشان کرد: به دو بیمار نیاز به کاشت حلزون، دو بیمار بلوغ زودرس، دو بیمار دارای مشکلات داخلی، دو بیماری ارتوپدی و یک بیمار دیابتی از طریق کمک‌های مردمی مساعدت شده است.

اجرای طرح حمایت خیر خاص از بیمار مشخص

شاکری با اشاره به پیگیری طرحی به نام «حمایت خیر خاص از یک بیمار مشخص»، افزود: امسال این طرح اجرا شد و توانستیم برای 12 بیمار مشخص 16 حامی پیدا کنیم که مبلغ 3 میلیون و 200 هزار تومان به صورت ماهانه مجموع کمک‌های این حامیان به این 12 بیمار بوده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری نذورات مردمی از طریق مجمع برای بیماران نیازمند، بیان کرد: این نذورات به صورت اعطای کارت هوشمند و خرید از فروشگاه در اختیار بیماران قرار گرفته است.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به توزیع نذورات گوشت قربانی در عید قربان به خانواده بیماران نیازمند، گفت: از طریق مجمع دو تن برنج به صورت سهمیه‌ای در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت افتخاری دانشجویان مددکاری در مجمع خیرین سلامت همدان، گفت: تمام مددکاران این مجمع خانم هستند و به صورت افتخاری به فعالیت می‌پردازند.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به مشارکت مردمی خواستار مشارکت تعداد بیشتر خیرین شد و گفت: هم‌اکنون سقف کمک مجمع به بیماران 50 درصد است که اگر مبلغ اهدایی خیرین بیشتر شود توان کمک‌رسانی نیز بالا خواهد رفت.

330 بیمار زیر پوشش مجمع خیرین سلامت همدان

وی با بیان اینکه هیچ گونه کمک مالی در اختیار بیماران قرار نمی‌گیرد و همه کمک‌ها در قالب واریز مبلغ مورد نظر به حساب مراکز درمانی امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند در تهیه تجهیزات درمانی بیماران نظیر دستگاه ساکشن، تشک مواج، دستگاه اکسیژن، واکر و ... به مجمع کمک کنند.

شاکری افزود: بسیاری از بیماران ریوی توانایی خرید دستگاه اکسیژن را ندارند و اگر افرادی دارای این گونه تجهیزات هستند و نیازی به آنها ندارند، می‌توانند با کمک مجمع، آن را در اختیار بیماران قرار دهند.

وی در پایان با بیان اینکه ما امانتدار خوبی برای خیرین هستیم و کمک‌های آنها را در هر بخش نظیر کمک به بیماران نیازمند، خرید تجهیزات پزشکی، کمک‌های امانی، ساخت خوابگاه سلامت و یا به مصلحت مجمع در اختیار بیماران قرار خواهیم داد، افزود: هم اکنون 330 بیمار زیر پوشش مجمع خیرین سلامت همدان هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار