رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی یگان‌های ویژه به نقش نیروهای یگان ویژه در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: یگان ویژه در همه حوادث و بحران‌ها از جمله اغتشاشات سال گذشته با وجود هجمه‌ها پای نظام و انقلاب ایستادند.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰ 19 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین خداداد همتی مقدم ظهر امروز در پنجمین یادواره سرداران و ۱۳۲۲ شهید یگان‌های ویژه فراجا گرامیداشت یاد و خاطره ۳۲ شهید یگان ویژه استان لرستان که در سالن بصیرت فرماندهی انتظامی برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: برگزاری یادواره‌ها و یادمان‌های شهیدان والامقام انقلاب اسلامی از برنامه‌هایی است که به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهدا از جان، مال و زندگی خود گذشتند، گفت: آنچه که ما ندیدیم شهدا آن را دیدند، چون شهدا بصیر و باهوش بودند، شهدا انتخاب شده و گلچین هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی یگان‌های ویژه کشور به نقش مادران شهدا در جنگ هشت ساله هم اشاره کرد و افزود: اگر ما در جنگ هشت ساله پیروز شدیم به خاطر مدیریت مادرانی بود که چنین فرزندانی تربیت کرده بودند.

همتی مقدم به نقش نیرو‌های یگان ویژه در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: یگان ویژه در همه حوادث و بحران‌ها از جمله اغتشاشات سال گذشته با وجود هجمه‌ها پای نظام و انقلاب ایستادند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار