معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بر همراهی و عزم تمامی دستگاه‌های مرتبط در مبارزه با قاچاق برای رفع خلاءها تأکید کرد و گفت: اطلاع‌رسانی به مردم درباره نحوه استفاده از سامانه‌های مختلفی که در راستای خدمات‌رسانی غیرحضوری فعال شده‌اند، ضروری است.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸ 21 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، رضا قاسمیان ظهر امروز در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل اظهار کرد: همراهی و عزم تمامی دستگاه‌های مرتبط در مبارزه با قاچاق برای رفع خلاء‌ها ضروری بوده و باید با همکاری دستگاه‌ها از طولانی شدن برخی روند‌ها در مبارزه با قاچاق جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه قاچاق به‌عنوان یک بیماری اقتصادی باعث وارد آمدن مشکلات و تعطیلی بخش تولید و بیکاری افراد می‌شود، افزود: قاچاق پدیده پیچیده‌ای است که مشکلات بسیاری برای کشور به‌دنبال دارد و باید در امر مبارزه با این پدیده به‌طور سازمان‌دهی‌شده عمل شود.

سامانه‌های فعال در زمینه ارائه خدمات مختلف به مردم معرفی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به سامانه‌های مختلف که در راستای خدمات‌رسانی به‌صورت غیرحضوری فعال شده‌اند، ادامه داد: اطلاع‌رسانی نحوه استفاده از این سامانه‌ها به مردم ضروری است.

قاسمیان بیان کرد: استفاده از سامانه‌ها به‌ویژه در حوزه شناسایی کالا‌ها با وارد کردن بارکد آن، می‌تواند در امر مبارزه با قاچاق نقش مهمی ایفا کند چراکه در حال حاضر با توجه به پیشرفت‌ها در عرصه فناوری، استفاده از سامانه‌ها مطمئن‌ترین اقدام بوده و موجب صرفه‌جویی در وقت می‌شود.

گفتنی است، محمدعلی مجتهدی‌نیا، دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام‌گرفته در راستای مبارزه با قاچاق کالا از جمله نظارت بر توزیع کالا‌ها ارائه کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار