تیم های فولاد و استقلال خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریفان خود می روند.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ 24 December 2023

تابناک خوزستان: روز نخست هفته چهاردهم لیگ برتر امروز، سوم دی ماه پیگیری می شود که فولاد در دیداری خارج از خانه با پیکان دیدار می کند و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم مس رفسنجان است.

*پیکان - فولاد از ساعت ۱۴

فولادی ها روز گذشته در آستانه بازی با پیکان دچار تغییر و تحول شدند و شعبانی مدیرعامل باشگاه جای خود را بهرام رضاییان داد. فولاد که این فصل هنوز نتوانسته در قامت یک تیم متمول و با امکانات فراوان ظاهر شود و از ۱۳ بازی تنها موفق به جمع آوری ۱۱ امتیاز شده است، در حالی که نیم فصل نخست رو پایان است، برای سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول چشم به سه امتیاز با پیکان دارد.

تیم پیکان هم که شرایطی خوبی در جدول ندارد و با ۱۰ امتیاز در رده چهاردهم جدول جای گرفته است، با هدایت عنایتی به دنبال کسب برد در بازی خانگی است تا پیش از پایان نیم فصل امتیازات بیشتری جمع کند. در این دیدار که دو تیم چشم به سه امتیاز دارند، می تواند یک جدال دیدنی باشد.

استقلال خوزستان- مس رفسنجان از ساعت ۱۵

استقلالی ها که با تساوی مقابل تیم مدعی قهرمانی یعنی پرسپولیس پا به دیدار حساس با مس رفسنجان گذاشته اند، مطمئنا در دومین بازی متوالی خانگی در مقابل نگاه هواداران خود به دنبال برد هستند، سه امتیازی که استقلالی ها از ابتدای فصل تاکنون در کسب آن ناکام بوده‌اند. باتوجه به شرایط این روزهای مس رفسنجان به نظر می رسد این بازی بهترین فرصت شاگردان پورموسوی برای کسب اولین برد در لیگ بیست و سوم باشد.

مس رفسنجان هم با ساکت الهامی روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و از آن جا که مسی ها در چهار دیدار متوالی متحمل شکست شده اند و گفته می شود این بازی احتمالا آخرین شانس الهامی برای نشستن روی نیمکت رفسنجانی ها است، به نظر می‌رسد مس حریف خطرناکی برای استقلال خوزستان خواهد بود. بازی که الهامی تلاش می‌کند به برد برسد تا هم پایان ناکامی‌های تیمش باشد و هم صندلی خود را در تیم مس حفظ کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار