هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار «حمل‌و‌نقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصادی» با حضور وزیر راه و شهرسازی در محل مصلای تهران برگزار شد.‌
کد خبر: ۱۱۴۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 24 December 2023

تابناک خوزستان: به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این نمایشگاه، شرکت حمل‌و‌نقل «ایمن ترابر نیشکر» از شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر، با حضوری فعال، علاوه‌بر ارائه و نمایش بخشی از دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری‌های خود، پاسخگوی بازدیدکنندگان، فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بود.

ایمن ترابر نیشکر، شرکتی فعال و پویا در حوزه حمل‌و‌نقل کشوری است که در سال ۱۳۹۹ در راستای سیاست‌های کلی نظام مبنی‌بر واگذاری شرکت‌های تحت تملک دولت به بخش خصوصی از طریق مزایده، به توسعه نیشکر واگذار شد.

این شرکت با داشتن ناوگانی مجهّز، توانسته در حمل‌و‌نقل جاده‌ای کشور ثابت قدم باشد و حالا هم به یُمن نیروی انسانی ماهر و خدمات نوین، می‌خواهد قدمی فراتر از مرزها بگذارد و دایره خدماتش را به اوراسیا و کشورهای همسایه بکشاند.

بازدید دکتر ناصری از غرفه ایمن ترابر نیشکر

در سومین روز برگزاری این نمایشگاه، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با حضور در غرفه ایمن ترابر نیشکر، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، به تشریح دستاوردهای این ناوگان حمل‌و‌نقل در صنعت نیشکر پرداخت.

افزایش ظرفیت شبکه حمل‌و‌نقل استان، تکمیل زنجیره حمل‌ محصولات تولیدی نیشکر، کاهش هزینه‌ها در کوتاه مدت، کاهش قیمت تمام‌شده محصولات در بلندمدت و همچنین خدمات‌رسانی به مردم در شرایط اضطرار همچون بحران بی‌آبی، سیل و… از مزیّت‌های به‌کارگیری ناوگان ایمن ترابر در صنعت نیشکر خوزستان است که دکتر عبدعلی ناصری به آن اشاره کرد.

وی ضمن بیان ظرفیت‌های ایجاد شده در صنعت نیشکر با فعالیت این ناوگان حمل‌و‌نقل گفت، در کنار حمل محصولات نیشکری، شرکت ایمن ترابر نیشکر ظرفیتی مناسبی را در خوزستان به‌وجود آورده که در مواقع مورد نیاز، کمک حال شبکه حمل‌و‌نقل استان شده است.

در حال حاضر، بخشی از محصولات شرکت توسعه نیشکر مانند شکر سفید، شکر دارویی، شکر قهوه‌ای و تولیدات شرکت آبان‌بسپار توسط ماشین‌آلات این شرکت به سایر استان‌ها حمل می‌شود.

در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱، ایمن ترابر نیشکر با حمل ۲۲۷ هزار تن شکر خام، رکوردی جدید در حمل‌ این کالای استراتژیک به ثبت رساند که در تاریخ توسعه نیشکر بی‌سابقه است.‌

بر اساس این گزارش، در هفتمین نمایشگاه حمل‌و‌نقل، لجستیک و صنایع وابسته که از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه برگزار شد، علاوه‌بر شرکت‌های حوزه حمل‌و‌نقل در تمامی شاخه‌ها از جمله هوایی، دریایی، جاده‌ای و ریلی، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار