سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه گفت: وسایل نقلیه شخصی و عمومی بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی ملزم به استفاده از تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ هستند.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ 28 December 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین عبدالحسین زارع اظهار کرد: طرح زمستانی امسال که از ٢٠ آذر ماه آغاز شده و تا ٢٠ اسفند ماه ادامه دارد با حضور همه دستگاه‌های امدادی در کنار پلیس آغاز شده است.

وی افزود: پلیس در طول شبانه روز ١٠٠ تیم عملیاتی به محورها اعزام می‌کند در غالب تیم‌های محسوس، نامحسوس و تیم‌های پشتیبان عملیات فعال هستند.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: این تیم‌ها به محورها اعزام شده و در آنجا حضور دارند و در زمان بارش‌ها سه گردنه اصلی و سه گردنه دارای اهمیت تحت پوشش ویژه قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی پلیس راه به علاوه سایر دستگاه‌های خدمات رسان در صورت لزوم فراخوان می‌شوند و در محل مورد نیاز حضور پیدا می‌کنند.

زارع عنوان کرد: با توجه به اینکه بارش‌ها با تعطیلات آخر هفته همزمان شد ما از هم استانی‌ها خواهش می‌کنیم که اگر ضرورتی در سفر نیست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی افزود: اگر ضرورتی در سفر وجود دارد تمهیدات زمستانی را در نظر داشته باشند و وسیله نقلیه خود را قبل از حرکت کنترل کنند و از سلامت خودرو اطمینان حاصل کنند.

این مقام مسئول گفت: هم استانی‌ها حتما با صبوری، حوصله، دقت و بدون عجله و شتاب رانندگی کنند و سرعت مطمئنه و رعایت فاصله بسیار مهم است.

وی اذعان کرد: مردم با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس و ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان تماس بگیرند و از وضعیت مسیری که می‌خواهند تردد داشته‌ سوال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار