کد خبر: ۱۱۴۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹ 31 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، قرارگاه رسام ایده‌ای نوآورانه جهت انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ است که توسط هیات اندیشه‌ورز بومی و دانشگاهی ستاد انتخابات استانداری مازندران طراحی شد.
قرارگاه فرهنگی و اجتماعی رسام با ابتناء بر فرمایشات امام خامنه‌ای در خصوص انتخابات جاری، چهار مولفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت را نمایندگی خواهد کرد.
مرحله اول رسام، راهبرد مشارکت بوده که اهمیت آن با توجه به حجم گسترده تبلیغات دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی و ناامید کردن مردم از انتخابات، از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.
در این مرحله رسام از سه‌ اتاق تخصصی بهره‌خواهد برد.
اتاق اول اتاق رصد و پایش وضعیت است که در این اتاق وضعیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان و کشور مورد پایش قرار خواهد گرفت.
این اتاق را متخصصین رسانه، روان‌شناسی، مدیریت، آمار و علوم سیاسی تشکیل خواهند داد.
اتاق دوم اتاق گفتمان خواهد بود. این اتاق را که اعضای آن تشکل‌های دانشگاهی، تشکل‌های مردم‌نهاد، نمایندگان اصناف، نخبگان فرهنگی و سیاسی و نمایندگان ادوار استان تشکیل می‌دهند مواد خام و پیشنهادات اتاق وضعیت را به موضوعات گفتمانی در قالب نشست‌های تبیینی، پرسش‌و پاسخ و تریبون آزاد بدل خواهند کرد.
اتاق سوم این قرارگاه، اتاق تولید محتوا خواهد بود. این اتاق که از متخصصین رسانه، صداوسیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و تشکل‌های مردم‌نهاد بهره می‌برد تولیدات اتاق گفتمان را در قالب ویدئو، صوت، پادکست‌های تبلیغاتی و... برای فضای عمومی منتشر خواهد کرد.
در پایان از نخبگان و فعالان سیاسی و فرهنگی استان دعوت می‌شود هر گونه ایده یا طرحی برای پرشور نمودن انتخابات پیش‌رو دارند ستاد انتخابات استان مازندران را در این ماموریت تاریخی یاری نمایند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار