استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: در تفکر و تربیت اسلامی ما همگی به تفکری نیاز داریم که حاج قاسم نمونه بارز آن است.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹ 03 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر امروز چهارشنبه (۱۳ دی‌ماه) در حاشیه سفر به شهرستان هرسین در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در سرسرای معلم برگزار شد، اظهار کرد: در این ایام در سراسر کشور و خیلی از دنیا، دوستداران تفکر انقلاب اسلامی جمع می‌شوند و به یاد حاج قاسم مراسم دارند.

وی افزود: با توجه به این جمله مقام معظم رهبری که حاج قاسم تنها یک شخص، یک مجاهد و یک دلاور میدان‌های جهاد نیست، بلکه به تعبیری یک مکتب و یک تفکر است، او یک سبک زندگی است،چنین برنامه‌هایی می‌تواند درس‌ها و آورده‌های زیادی داشته باشد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هر کدام از ما عزیزانی داریم که وقتی از دنیا می‌روند وظیفه خود می‌دانیم که یاد آنها را گرامی بداریم؛ در تفکر و تربیت اسلامی ما همگی به تفکری نیاز داریم که حاج قاسم نمونه بارز آن است.

صحرایی تشریح کرد: اینکه ما دور هم جمع می‌شویم و این برنامه‌ها را برگزار می‌کنیم برای خود ما است و شهدا به این برنامه‌ها نیازی ندارند، بلکه به تعبیر امام‌ خمینی (ره) شهدا در محضر خدا متنعم و در جنت عدل الهی روزی خور هستند.

وی ابراز کرد: در جامعه، مومنان، بزرگان و مردانی هستند که صادقانه به عهد و پیمانی که با خدا بسته‌اند، پایبند هستند که حاج قاسم نمونه بارز و شاخص آن است.

استاندار کرمانشاه گفت: همه اقشار در هر صنف و جایگاهی که در راه خدا و مکتب حاج قاسم حرکت می‌کنند، یا به قول خود عمل کرده و یا در مسیری حرکت می‌کنند که در آینده به عهد خود وفا دارند.

صحرایی در ادامه با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای سلامت هرسین همگی در مکتب حاج قاسم بودند، خاطرنشان کرد: ما دور هم جمع می‌شویم که یاد حاج قاسم‌ها را زنده نگه داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار