نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در سایه ارادت به اهل بیت، حاج قاسم سردمدار جبهه مقاومت و شهدای اسلام است.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 04 January 2024

به گزارش تابناک کردستان ، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سالن آزادی سنندج با تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و حادثه تروریستی کرمان اظهار داشت: مردمی که روز گذشته به دیار محبوب خود، سردار سلیمانی، شتافتند، ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: در سایه ارادت به اهل بیت، حاج قاسم سردمدار جبهه مقاومت و شهدای اسلام است.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم و منش و روش شهدای ما درس عزت به ما دادند، افزود: عزتمندی و عزت‌داری شیوه مسلمان واقعی است و در خود نقطه ضعف نمی‌بینید.

حجت‌الاسلام پورذهبی ادامه داد: ما ملت امام حسینیم و ذلت از ما دور است بنابراین عزت برای شهدا و مومنی است و نباید غفلت کنیم.

نماینده، ولی فقیه در کردستان ایثار و ازخودگذشتگی را دیگر ویژگی سردار سلیمانی بیان کرد و افزود: بنابر گفته رهبر انقلاب، مهم‌ترین و برترین عنصر در وجود شهید قاسمی اخلاص بود و همه جان، مال و عزت خود را فدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران اکنون به خاطر این ایثار و ازخودگذشتگی سربلند هستند، گفت: شاخصه مهم دیگر این شهید میهن‌پرستی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه در اسلام میهن پرست مسلمانان مهم است و مسلمان ایرانی مسلمانان در دنیا دارای عزت است.

نماینده، ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: امروز دنیا به افرادی که در کشور ایران زندگی می‌کنند افتخار می‌کنند و در حقیقت به یک مسلمان اهل ایران به افتخار نگاه می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز پرچم اهل بیت به دست سرداران، چون شهید سلیمانی بلند است و اکنون به دست ما سپرده شده و باید امانتدار آن باشیم.

در این مراسم از اثر نقاشی از تصویر شهید سلیمانی رونمایی شد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار