در ۹ماهه نخست سال‌جاری ۵۲۱۴ فرصت شغلی ایجاد شد که از مجموع فرصت های شغلی ایجاد شده برای ۵۰۶۴ مددجو مازندرانی از طریق اجرای طرح و برای ۱۵۰ مددجو کاریابی صورت گرفته است
کد خبر: ۱۱۴۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳ 08 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، از تزریق یک هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و توسعه شبکه برق شهرستان آمل خبر داد و گفت: در مجموع هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت برق مازندران تخصیص یافت.

 

با اجرای پروژه های آبرسانی در قائمشهر ۱۵ هزار خانوار از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند می شوند.

رشید احمدپور، نماینده شورای شهرستان بابلسر (بابلسر، بهنمیر و هادی شهر) در شورای عالی استان مازندران، در انتخابات اخیر با کسب اکثریت آرا به سمت ریاست کمیسیون فرهنگی ، ورزشی شورای عالی مازندران انتخاب شد.احمدپور همچنین، هم اکنون نائب رئیس شورای اسلامی شهر بابلسر و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا نیز می باشد.

آسمان استان مازندران از امروز یکشنبه تا روز چهارشنبه ۲۰ دی صاف و آفتابی پیش بینی می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تعداد واحد‌هایی که در قالب خودمالکی در استان در حال ساخت هستند، ۱۲ هزار واحد عنوان کرد.

رییس پلیس را مازندران: جاده ساری –کیاسر - سمنان که به علت برف و یخبندان بسته شده بود صبح امروز بازگشایی شد.

از برترین‌های بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت مازندران تجلیل شد.

گرامیداشت یاد دانش آموزان شهید حادثه تروریستی کرمان در مدارس مازندران برگزار شد.

جشن تکلیف دختران حاج قاسم با حضور دانش آموزان دختر پایه سوم شهرستان های ساری و آمل همزمان با هفته مقاومت برگزار شد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران: هر چه به حوزه مهارت در فنی و حرفه‌ای کمک کنیم به شکوفایی نیروی انسانی، خانواده‌ها و جوانان کمک کرده ایم

رییس اداره حفاظت محیط زیست نوشهر: علت تلف شدن یک قلاده پلنگ در یکی از روستا‌های بخش کجور از توابع این شهرستان طبق مشاهدات، کالبد شکافی و بررسی‌های میدانی نزاع طبیعی بین گونه‌ای بوده است.

رئیس کل دادگستری مازندران از رفع تصرف ۵ هزار و ۵۰۰ متر از اراضی ملی و قلع و قمع ۱۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در بخش کجور خبر داد.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائم شهر : در۹ ماهه امسال تعداد ۷۲سری جهیزیه به ارزش ۳میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان به نوعروسان این شهرستان اهدا شد.

رئیس شورای اسلامی استان مازندران گفت: مدیران کل دستگاه های مازندران به کمیسیون‌های شورا اسلامی استان برای بررسی مشکلات شهرستان‌ها دعوت می‌شوند.

اولین گردهمایی تبادل تجربیات مددکاران ترویجی با محوریت زنبور عسل و پرورش کرم ابریشم با حضور کارشناسان کشاورزی در روستای یاقکو سوادکوه شمالی برگزار شد.

نمایندگان مازندران در هفته هجدهم لیگ دسته یک والیبال، فردا به مصاف حریفان می‌روند

خدمات جهادی درمانی به اهالی روستای پوستکلا بندپی شرقی بابل ارائه شد

استاندار مازندران به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان، جهت معرفی اموال مازاد ضرب العجل تعیین کرد

رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید از زندان ساری به همراه دادستان مرکز استان با بررسی مشکلات ۲۲۵ زندانی، دستورات مقتضی صادر کرد.

رئیس کمیته امداد میاندورود: مردم نوع دوست و نیکوکار این شهرستان در نُه ماهه اول سال جاری بیش از یک میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار