معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ۹۴۷ فقره پروانه بهره‌برداری، جواز تاسیس و موافقت‌نامه از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون صادر شده که اشتغال ۱۴ هزار و ۴۷۵ نفر را به دنبال دارد.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ 20 January 2024

تابناک خوزستان: عبدالهادی فرخ تبار روز شنبه در گفت‌وگویی رسانه ای بیان کرد: در مدت زمان یاد شده ۷۱ فقره پروانه‌ بهره‌‍برداری به ظرفیت ۵۰۰ هزار تن در استان صادر شده که اشتغال یک هزار و ۲۴۲ نفر را به دنبال دارد.

وی افزود: همچنین در این مدت ۱۴۵ فقره جواز تاسیس و ۷۳۱ فقره موافقت‌نامه صادر شد که برای ۱۳ هزار و ۲۳۳ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

فرخ تبار بیان اینکه تسهیلات بانکی از طریق ۲ منبع در اختیار متقاضیان طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی قرار می‌گیرد گفت: سامانه اینترنتی سیتا مختص طرح‌های وزارت جهاد کشاورزی است و با عنوان طرح تبصره ۱۸ از صندوق توسعه ملی تامین اعتبار می‌شود.

معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان توضیح داد: سامانه اینترنتی بهین یاب نیز مربوط به وزارت صمت است اما اعتبارات لازم برای سرمایه در گردش طرح‌های به تولید رسیده کشاورزی را شامل شده و اعتبار لازم از منابع داخلی بانک ها تامین می‌شود.

وی طرح‌های مصوب شده جهت اخذ تسهیلات را ۴۹ مورد با اعتبار پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و طرح‌های معرفی شده به بانک را ۲۴ مورد عنوان و اضافه کرد: طرح‌های دارای جذب تسهیلات بانکی نیز ۲۴ مورد با اعتبار سه هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار