سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون ۵۲۰ کیلومتر در محورهای مواصلاتی، عملیات آسفالتی انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ 21 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، سید شهرام کهریزی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۲۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه عملیات آسفالتی شامل، ۲۷۸ کیلومتر در محورهای شریانی، ۱۲۷ کیلومتر در محورهای فرعی و ۱۱۵ کیلومتر در محورهای روستایی بوده که ۲۹۴ کیلومتر عملیات رگلاژی و ۲۲۶ کیلومتر رویه نهایی است.

وی درباره تناژ آسفالت مصرفی افزود: طی ۱۰ ماهه سال‌جاری ۵۷۸ هزار و ۴۲۹ تن آسفالت بصورت امانی و پیمانی مصرف شده، که از این تناژ، ۵۶۳ هزار تن پیمانی و بیش از ۱۵ هزار تن امانی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ۱۰ ماهه سال‌جاری ۵۸ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه روکش حفاظتی (اسلاری‌سیل)، ۴۳ کیلومتر لکه‌گیری آسفالتی صورت گرفته است.

وی درباره عملیات آسفالتی در محورهای روستایی گفت: ساخت و آسفالت ۸۲ کیلومتر از راه‌های روستایی و ۵۸ کیلومتر زیر سازی تا مرحله انجام پریمکت انجام شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی خاطرنشان کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهداف ما مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

کهریزی در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی این اداره کل با هموطنان است و می تواند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و... را بصورت شبانه روزی مطرح و پیگیری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار