مدیرکل بنیاد مسکن کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه یک هزار و ۵٠٠ فقره وام مسکن روستایی به متقاضیان در کرمانشاه اعطاء شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ 23 January 2024

شمس‌الله خدادادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: تسهیلات سه هزار و ۵٠٠ میلیارد ریالی به مسکن‌های روستایی ابلاغ و به هفت بانک عامل نیز اعلام ‌شد.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و ۵٠٠ مورد معرفی به بانک شد و سهمیه استان کرمانشاه هم امسال هفت هزار فقره وام تسهیلات سه هزار و ۵٠٠ میلیارد ریالی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: متقاضیان باید به بنیاد مسکن شهرستان‌ها مراجعه کنند و به بانک معرفی شوند برای دریافت تسهیلات جدید و همچنین تسهیلات امسال ٢ برابر شد.

وی گفت: از مجموع واحدهای نیازمند مقاوم سازی ٨٧ هزار و ٧٠٠ واحد مقاوم سازی شدند و فعلا در حال معرفی به بانک و شروع به ساخت هستند.

این مقام مسئول اذعان کرد: با شروع به کار آمار استان کرمانشاه هم تغییر می‌کند و افزایشی خواهد بود.

وی اذعان کرد: ساز و کاری تهیه شده از طریق راه و شهرسازی که تعدادی از افرادی که پیشتر در سامانه راه و شهرسازی ثبت‌نام کردند برای داخل شهر، می‌توانند در صورت تمایل به راه و شهرسازی مراجعه و هماهنگ کنند که از زمین‌های داخل روستا استفاده کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: به زودی دستورالعمل این موضوع از طریق راه و شهرسازی اعلام می‌شود اما فعلا برنامه برای افرادی است که در سامانه ثبت‌نام کردند.

وی در خصوص پرداخت وام‌های مسکن روستایی ابراز کرد: خانه باغ خارج از محدوده روستا است و فقط واحدهایی که داخل روستا و طرح هادی و محدوده مسکونی روستا هستند شامل بهره‌مندی از این تسهیلات هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار