سرپرست پليس راه کرمانشاه:
سرپرست پليس راه استان کرمانشاه با اشاره به نبود هیچگونه مسدودی در جاده‌های استان پس از بارش برف گفت: تردد در جاده‌ها جریان دارد.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ 28 January 2024

عبدالحسین زارع در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در محور سرپل‌ذهاب «اسلام آباد غرب به کرند» ۲ دستگاه آنتن سفال به یکدیگر برخورد کردند و موجب آتش سوزی شد.

وی با اشاره به وضعیت جاده‌ها با توجه به بارش برف شب گذشته، افزود: نیروهای پلیس راه در قالب تیم‌های محدود و نامحدود به صورت آماده باش کامل در گردنه‌ها قرار گرفته‌اند.

سرپرست پليس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: به محض بارش برف نیروهای پلیس راه به ویژه پلیس‌های طرح زمستانی و راهداری عملیات راهداری، نمک پاشی و برف روبی جاده‌ها را آغاز کردند.

این مقام مسئول اذعان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته تردد در جاده‌ها جریان دارد و جاده مسدودی در راه‌های اصلی استان کرمانشاه نداریم.

وی عنوان کرد: در برخی از جاده‌ها لغزندگی، و پدیده مه گرفتگی رخ داده است که باعث کندی حرکت و کاهش میدان دید شد.

این مقام مسئول گفت: در گردنه‌های بید سرخ، مله ماس، خسرو آباد، قلاجه، چهار زبر، جاده سنقر، حمیل، اسلام آباد غرب، صحنه، کنگاور و جاده سنقر به بیستون بارش برف داشته‌ایم و بر اثر برودت هوا ممکن است یخ زدگی‌هایی رخ داده باشد.

وی تشریح کرد: توصیه ما به رانندگان این است که حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانه را به همراه خود داشته باشند که در صورت نیاز بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

سرپرست پليس راه استان کرمانشاه بیان کرد: با توجه به اینکه در برخی از مقاطع در راه‌های استان پدیده مه گرفتگی هم وجود دارد باید با سرعت مطمعنه، توجه داشتن کامل به رانندگی و رعایت فاصله طولی برای پیشگیری از وقوع تصادف هم توجه داشت.

زارع اذعان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم اگر در این شرایط آب و هوایی ضرورتی برای سفر نیست و می‌توانند سفر خود را به روز دیگری موکول کنند اما در صورت ضرورت سفر حتما به توصیه‌های پلیس راه توجه داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار