کد خبر: ۱۱۵۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ 02 February 2024

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
۞ قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ ۖ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در حالی به رهبری مردی الهی از تبار رسول الله صلی الله علیه و آله و سلّم به پیروزی رسید که ایران عزیزمان تاریک ترین دوران خود را از جهت حکمرانی سپری می کرد. مسئولان آن زمان بدون توجه به اعتقادات ، تمامیت ارضی کشور و اصالت و فرهنگ واقعی ایرانی و ایجاد مشکلات اجتماعی و اقتصادی از یک سو و نفوذ بیگانگان و اجانب بویژه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی از سوی دیگر کشور را به پرتگاه سقوط کشانده بودند.
در چنین زمانی امام خمینی ره که ندای مظلومیت مردم درد کشیده کشورش هیچ گاه ذهن او را رها نکرده بود، ندای حریت و آزادگی سر داده و با کلام نافذ خود در قلوب ملت بزرگ ایران شوری تازه بر پا کرد که نتیجه ی آن بعد از ۱۵ سال مبارزه شبانه روزی، دستگیری و تبعید، پیروزی و بازگشت شکوهمند در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ به ایران بود که با استقبال بی نظیر ملت شریف ایران همراه شد به گونه ای که رسانه های جهان بویژه غربی ها را مجبور به اعتراف در مورد حضور مردم در این مراسم کردند.
در آغاز ایام‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و مردم شریف و همیشه درصحنه میهن عزیزمان تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت داریم.

عبدالمجید مقامی
استاد دروس خارج حوزه علمیه قم و
نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار