کد خبر: ۱۱۵۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ 11 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: برخی از مشکلات اساسی بخش مرزن‌آباد چالوس با حضور مردم، و مسئولین بخش و روستاها بررسی و برای اقدام درحال پیگیری است.

احمد توکلی در سفر به بخش مرزن‌آباد چالوس و نشست با مردم، امام‌جمعه، و مسئولین محلی و روستایی بخش اظهار کرد: برای بررسی دقیق مشکلات بخش و روستاها، نشست منطقه‌ای با حضور مردم، مسئولین بخش، دهیاران و شوراهای اسلامی در بخش‌های استان انجام می‌شود.
وی هدف از سفر به بخش‌های مازندران و ریدار مستقیم و چهره به چهره با مردم و مسئولین محلی و روستایی را بررسی اجرای طرح‌های عمرانی روستاها اعلام و تصریح کرد: پس از بازدید از طرح‌های در حال اجرای روستایی، نشستی نیز با مردم و مدیران برگزار می‌شود تا نیازمندی و مشکلات بخش و روستاها مطرح شود تا برای بررسی و رفع آن اقدام گردد.
نشست بخش مرزن‌آباد چالوس که با حضور مردم، امام جمعه و دهیاران و شوراهای اسلامی بخش در مصلی جمعه برگزار شد، سرپرست معاونت عمرانی استاندازی مازندران با بیان اینکه برخی مشکلات و نارسایی ها در این نشست برگزار شد، افزود: مشکلات و نیازمندی‌ها از جمله آنتن‌دهی تلویزیون و موبایل، پوشش اینترنت، آسفالت راه روستایی و طرح هادی و ساماندهی معادن و جلوگیری از ریزگردها از سمت مردم و مسئولین مطرح شد.
توکلی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه این نشست، موارد و مشکلات مطرح شده دسته بندی شد و در استان در حال پیگیری است، یادآورشد: با توجه به شتاب طرح های عمرانی روستاها و مناطق کم برخوردار در دولت سیزدهم شتاب گرفته است، کاهش نارسایی و کاستی‌های این مناطق نیز پس از مطالعات کارشناسی، اقدام و رفع خواهد شد.
وی از حضور مستمر در بخش‌های استان مازندران برای بررسی طرح‌های عمرانی در حال اجرا و تعریف طرح‌های مورد نیاز روستاییان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حوزه آب، برق و گاز رسانی، پوشش اینترنت، راه روستایی و اجرای طرح هادی روستاهای مازندران به کارگاه عمرانی تبدیل شده است که نوید بخش تحول و شکوفایی بخش‌ها خواهیم بود.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران توحه به مولد سازی و اجرای طرح‌های اقتصادی و اشتغالزا را برای روستاها در کنار اجرای طرح‌های عمرانی مهم برشمرد و گفت: از دهیاران و مدیران بخش انتظار می‌رود تا با آموزش روستاییان به ویژه جوانان برای ایجاد کارآفرینی و طرح‌های اقتصادی که با صدور مجوز و پرداخت تسهیلات مورد حماایت دولت سیزدهم است، زمینه تحول اقتصادی روستا را فراهم کنند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار