با آغاز راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از ساعت ۹:۳۰ روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور، گروه های مردمی استان خوزستان در حمایت از انقلاب اسلامی به خیابان آمدند.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 11 February 2024

تابناک خوزستان: در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم انقلابی شهرهای مختلف خوزستان بار دیگر به صحنه آمدند تا ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب را گرامی دارند.

بنابر این گزارش اقشار مختلف مردم اهواز که ساعاتی پیش از آغاز راهپیمایی در میدان مولوی این شهر تجمع کرده بودند به طرف خیابان سلمان فارسی(نادری) این شهر حرکت کردند.

قشرهای مختلف مردم از پیر و جوان، ورزشکاران، دانشگاهیان، کارمندان، کارگران، طلاب و مسئولان دستگاه های مختلف در این راهپیمایی باشکوه حضور یافتند تا در سالگرد پیروزی انقلاب بار دیگر با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

حضور کودکان و نوجوانان که دست نوشته ها و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند در کنار قشرهای مختلف همچون اقوام عرب، لر، بختیاری و... در راهپیمایی اهواز چشمگیر بود.

در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز چندین ایستگاه سلامت به راهپیمایان خدمات ارائه کردند.

در طول مسیر راهپیمایی محصولات فرهنگی مربوط به شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی ، کلاه های رنگین ، پرچم جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف توسط سازمان ها توزیع شد.

و بنا به اعلام ستاد دهه فجر خوزستان، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در ۷۳ شهرستان و بخش استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم برگزاری شد.

منبع/ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار