نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری:
نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت:  مردم شهر کرمانشاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ ماه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ 11 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی مردم شهر کرمانشاه به مناسبت ۲۲ بهمن‌ماه و چهل‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: کرمانشاه شهر ولایتمداران و انسان‌های پای کار انقلاب اسلامی است، جوانان می‌خواهند اعلام کنند که ما با وجود آنچه دشمن می‌خواهد با نظام و رهبری هستیم.

وی افزود: قرآن کتابی جاودانه است و در همه زمان‌ها و مکان‌ها سخنی برای گفتن دارد، یکی از واژگان پرتکرار در قرآن این است که مردم، مسلمانان و مومنان نعمت‌های خدا را همیشه به یاد آورند.

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان برای دشمنی خود دستشان را به سوی شما دراز کردند و خداوند متعال دست آنها را از بین برد و اجازه نداد که دستان اهریمنان به سوی شما دراز شود و اراده آهنین شما را در هم بشکند.

وی بیان کرد: شروط کلیدی برای رسیدن به هدف نهایی وجود دارد، یکی از آنها فرمانبرداری از خداست، نکند از خدا نافرمانی کنیم که نعمات او بدین وسیله از ما گرفته می‌شود و شرط دوم این است که همیشه خداوند را تکیه‌گاه خود قرار دهیم و در این صورت هیچ زمانی هیچ دشمنی نمی‌تواند در این صورت به ما آسیب برساند.


حسینی بوشهری اضافه کرد: شرط پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ همین ۲ شرط اصلی بود، باید مراقب باشیم که نعمت‌های بزرگ خدا را فراموش نکنیم و در مجالس خصوصی و عمومی نسبت به این نعمت کفر نعمتی نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کار بزرگ دارای مشکلات است، مگر بعثت پیامبر و حکومت امیرالمومنین به سادگی پشت سر گذاشته شد؟ با وجود تمامی مشکلات و آزار و اذیت‌ها این ۲ بزرگوار صحنه را در مقابل دشمن خالی نکردند.

وی تشریح کرد: امروز وظیفه ما پیروی از رسول خدا (ص) و امیرالمومنین (ع) است، علی (ع) در شرایط آسایش هدایت جامعه را به عهده نگرفت و حتی خودی‌ها هم در مقابل پیامبر و علی علیه السلام ایستادند، اما آن‌ها خم به ابرو نیاوردند.

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی با این رسالتی که دارد بدون مشکل نخواهد بود و همواره مشکلات در پیش پای ما وجود دارد، دشمن به خوبی انقلاب ما را شناخته و ما با این حال از ۲ مرحله نخست عبور کرده‌ایم.

حسینی بوشهری تصریح کرد: مرحله نخست رویارویی با طاغوت و راندن او از کشور و مرحله دوم تثبیت نهاد و بنیان انقلاب بود، اما تا پیروزی نهایی و رسیدن به تمدن اسلامی فاصله داریم، هر چند در رابطه با پیشرفت گام‌های بلندی برداشته‌ایم.

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: به گوش همه برسانید که دانشمندان ما چه شگفتی‌هایی خلق کردند، دشمن تحریم می‌کند و اجازه نمی‌دهد امکانات اولیه لازم حتی امکانات درمانی و ملزومات اساسی وارد کشور ما شود و به فضل خدا ما همه این مسائل را با همت مردم پشت سر گذاشته‌ایم.

وی یادآور شد: اگرچه گاهی نوچه‌های طاغوت می‌خواهند در کشور ما عرض اندامی کنند، اما هیچ کاری از پیش نمی‌برند؛ امروز ما با خدا، پیامبر (ص)، اهل بیت، امام راحل و مقام معظم رهبری پیمان می‌بندیم که تا آخرین نفس پای این انقلاب باشیم، زیرا خدا به ما وعده داده که اگر او را یاری کنیم او نیز ما را یاری خواهد کرد.

حسینی بوشهری تاکید کرد: ۲ تهدید در کشور پیش روی ما وجود دارد، تهدید نخست تهدید داخلی و دوم تهدید خارجی است که هم مسئولان و هم مردم باید به آن توجه کنند، ناامید شدن مردم یک تهدید است، دشمن در صدد ناامید کردن مردم بوده و مقام معظم رهبری نیز بر این مسئله تاکید دارد.

وی تشریح کرد: مسئولان باید مردم را امیدوار به نظام نگه دارند و مبادا اقدامی کنند که باعث رنجش مردم شود، همچنین مراقب نفوذی‌ها نیز باشید که عمل آنها در راستای هدف دشمن است، یکی دیگر از تهدیدها این است که مردم نسبت به انقلاب اسلامی بی‌تفاوت شوند، نکند فرهنگ بیگانه آمال آرزوهای شما شود.

حسینی بوشهری گفت: ما دارای فرهنگی غنی هستیم و نیازی نیست که سراغ فرهنگ‌های غرب برویم، باید فرهنگ خود را پاس بداریم و در دامان دشمن گرفتار نشویم، همچنین باید مد نظر داشته باشیم که وحدت اقوام ایرانی ما و مسئولان خدشه‌دار نشود، زیرا در این صورت دشمن شادمانی کرده و آن روز ما افسوس می‌خوریم.

وی در پایان اضافه کرد: دشمن ما به دنبال تهاجم فرهنگی است، جوان و نوجوان ما زمانی روی پنجه پا می‌ایستاد و به جبهه می‌رفت، اما جوان کنونی دیگر این روحیات را ندارد، در نتیجه باید تهدیدات داخلی و خارجی را جدی بگیریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار