واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت آبفا استان کرمانشاه در راستای ارتقاء پاسخگویی، شفافیت و نظارت در نظام اداری از ابتدای سالجاری تاکنون به تعداد ۴۴۱مورد درخواست، گزارش و شکایت شهروندان و مشترکین گرامی پاسخ داده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ 12 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه؛ رضا داودی اظهار کرد: این شرکت بمنظور تسهیل در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، درخواست ها و گزارش های دریافتی شهروندان محترم از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد ۳۲۴مورد درخواست مندرج در سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به شکایات وزارت نیرو و تعداد ۹۹مورد درخواست مندرج در سامانه ارتباطات مردم و دولت(سامد) را بطور کامل مورد بررسی و پاسخگویی قرار داده است.

وی عنوان کرد: میانگین زمان پاسخگویی به موارد ذکر شده ۳روز کاری بوده که منجر به کاهش چشمگیر حضور شهروندان و مشترکین جهت پیگیری شکایات و درخواست های خود در شرکت آبفا شده است.

داودی در پایان افزود: مردم شریف استان می توانند بمنظور ثبت و پیگیری درخواست های خود به جای مراجعه حضوری و تماس تلفنی از طریق اینترنت اقدام نمایند. این شرکت اهتمام خود را در جهت تسریع و تسهیل در پاسخگویی به شهروندان و مشترکین محترم از این طریق، به کار خواهد برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار