سرپرست هواشناسی کرمانشاه خبر داد؛
سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارندگی در استان کرمانشاه تا اوایل هفته آینده کماکان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۵۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲ 13 February 2024

علی محمد زورآوند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، شرایط پایدار و بدون بارش حاکم بر جو منطقه، همچنان تا اوایل وقت چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای فعال از ظهر چهارشنبه تا یکشنبه هفته آینده جو استان را تحت تاثیر گرفته به تناوب سبب وزش باد، بارندگی، رعد و برق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در استان کرمانشاه می‌شود.

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش که در روزهای پنجشنبه و جمعه و در نیمه غربی از شدت بیشتری برخودار خواهد بود؛ سبب آبگرفتگی معابر و رواناب در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی گفت:، با سرد شدن تدریجی لایه های زیرین جو، بارش علاوه بر ارتفاعات و گردنه ها، احتمالاً در مناطق سردسیر نیز به شکل برف مشاهده ‌شود.

این مقام مسئول ابراز کرد: تشدید وزش باد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ممکن است طی ساعاتی از روزهای مذکور، جو استان را به خصوص در مناطق مرزی، غبارآلود کند.

وی ابراز کرد: دمای هوا که امروز و فردا (سه شنبه) به طور نسبی افزایش می‌یابد؛ از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده، به تدریج کاهش خواهد یافت و کاهش دما در روزهای شنبه و یکشنبه محسوس خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار