فرماندار نکا در جلسه‌ی شورای اداری؛
فرماندار شهرستان نکا گفت: اگر از وضع موجود راضی نیستیم، باید با انتخاب اصلح وضع را بهتر کنیم. روز ۱۱ اسفند ملت حماسه‌ای رقم خواهند زد که یاس دشمنان را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷ 19 February 2024

به گزارش تابناک مازندران، صبح امروز دوشنبه مورخ ۳۰بهمن ماه ۱۴۰۲، نشست شورای اداری شهرستان نکا به ریاست مرتضی رمضانی فرماندار این شهرستان و مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی و سایر اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

 

روز ۱۱ اسفند ملت حماسه‌ای رقم خواهند زد که یاس دشمنان را به همراه خواهد داشت  

رمضانی در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بر لزوم گرامی‌داشت این اعیاد در اداره‌ها با برگزاری مراسم‌های متناسب با این ایام تاکید کرد.

وی با اشاره به راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و ایام الله دهه فجر، خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن بسیار خوبی با مشارکت بالا و بی‌نظیر مردم در شهرستان نکا رقم خورد و حضور پرشور مردم نشان داد که این مردم هنوز هم دل در گرو این انقلاب دارند. از طرفی در روستاها نیز شاهد برگزاری راهپیمایی‌هایی بودیم که در طی چند سال اخیر این حرکت شکل گرفته است. راهپیمایی‌هایی که با همراهی همه اهالی روستا برگزار شد و این نشان دهنده آن است ‌که هنوز هم مرگ بر آمریکا شعار مردم ما است.

فرماندار شهرستان نکا با اشاره به ارائه گزارش عملکردی دستگاه‌ها در جلسه شورای اداری عنوان کرد: رویکرد ما این است‌که عملکرد دستگاه‌ها در جلسات شورای اداری بیان شود تا مردم از عملکرد دستگاه‌ها باخبر شوند.

رمضانی افزود: پیش از این نیز تاکید کرده بودیم که اقدامات دستگاه‌ها به صورت‌های مختلف در معرض دید عموم قرار گیرد و یا در ورودی اداره‌ها نصب شود.

وی با اشاره به افتتاح شبکه فیبر نوری در شهرستان با حضور وزیر ارتباطات گفت: اتفاق بسیار خوبی در حوزه اجرای طرح فیبر نوری در شهرستان رقم خورد که حاصل همدلی و همکاری دستگاه‌های متعدد بود و در جلسه‌ی شورای اداری استان نیز که با حضور وزیر برگزار شد از شهرستان نکا تجلیل شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: این کاری که در حوزه فیبر نوری انجام شد کاری بود که باید در ۱۰ سال قبل انجام می‌شد اما با تلاش دولت مردمی آیت‌ا... رئیسی این کار صورت پذیرفت که نتیجه‌ آن نیز در سال‌های آینده رقم خواهد خورد و این نشان دهنده‌ آن است که این دولت در توسعه زیرساخت‌ها عملکرد چشمگیری داشته است و بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب این دولت فردا را قربانی امروز نکرد.

رمضانی با اشاره به لزوم خدمت‌رسانی به مردم از سوی دستگاه‌ها بیان کرد: با اولویت‌بندی برنامه‌های خود کاری کنید که قبل از وقوع مشکل از آن جلوگیری شود. مهم‌ترین امر برای ما خدمت به‌مردم باشد چرا که اگر مردم نباشند مسیر رشد انقلاب کند خواهد شد.

وی تاکید کرد: از عملکرد برخی‌ از دستگاه‌ها و به‌خصوص بانک‌ها گلایه‌هایی از سوی مردم وجود دارد که لازم است با پیگیری مداوم این گلایه‌ها رفع شود. همچنین ارتباط و برخورد کارکنان دستگاه‌ها با ارباب رجوع نیز باید در برخی اداره‌ها اصلاح شود.

دیدار‌های مردمی و سفر‌های روستایی از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار نکا با اشاره به آن تصریح کرد: مصوبات سفر‌های روستایی و پیگیری مشکلات مردم در دیدار‌های مردمی جدی گرفته شود و اگر کم‌کاری دستگاهی محرز شود، با آن دستگاه برخورد خواهد شد.

رمضانی تاکید کرد: تا جایی که به اصل قوانین آسیبی وارد نشود، تلاش کنید که در اجرای قوانین به نفع مردم انعطاف داشته‌ باشید. چرا که؛ دشمن به دنبال آن است با ناامید کردن مردم این سرمایه‌های نظام را بگیرد.

وی در مهم‌ترین بخش از سخنان خود به انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و گفت: انتخابات پیش‌رو امتحان بزرگ ملت ایران است و مردم کاری خواهند کرد که ۱۱ اسفند مظهر استقلال‌طلبی ملت ایران باشد.

این مقام مسئول افزود: از دانش‌آموزان رای اولی نباید غافل شد و باید دلایل شرکت در انتخابات را برای آن‌ها تشریح کرد تا شاهد حضور حداکثری آن‌ها در این حماسه باشیم‌.

رمضانی با اشاره به آمادگی کامل شهرستان نکا برای برگزاری انتخابات اظهار کرد: آموزش‌های لازم به مجریان انتخابات در قالب ۴۴ ساعت کلاس آموزشی، ارائه شده است و برای اولین بار بوده که برای همه مجریان کلاس‌های آموزشی برگزار کردیم و همه مراحل رای‌گیری مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار نکا افزود: در حوزه‌ی کمیته پشتیبانی نیز بستر‌های لازم فراهم شده است و در حوزه تامین امنیت انتخابات نیز با کمک دستگاه‌های مسئول آمادگی‌های لازم به وجود آمده است.

 

روز ۱۱ اسفند ملت حماسه‌ای رقم خواهند زد که یاس دشمنان را به همراه خواهد داشت  

رمضانی با بیان اینکه، از دیروز قوانین تبلیغات در اختیار نامزد‌ها قرار داده شده است افزود: لازم است نامزد‌‌ها از تخلفات تبلیغاتی پرهیز کنند تا شاهد انتخابات سالم باشیم‌ البته با هرگونه تخلف انتخاباتی نیز قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اگر مجلس خبرگان رهبری نبود، پس از رحلت امام(ره) چنین رهبر حکیم و فرزانه‌ای انتخاب نمی‌شد و امروز شاهد آن هستیم که رهبری با درایت خود سال‌ها است که جهان اسلام را رهبری می‌کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید ویژه بر همکاری دستگاه‌ها در برگزاری انتخابات افزود: بر اساس ماده ۱۳ قانون انتخابات همه دستگاه‌ها موظف‌اند تا در ایام انتخابات منابع انسانی و تجهیزات لازم را در اختیار فرمانداری قرار دهند.

رمضانی در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم انتخاب درست در انتخابات پیش‌رو، گفت: اگر از وضع موجود راضی نیستیم، باید با انتخاب اصلح وضع را بهتر کنیم. روز ۱۱ اسفند ملت حماسه‌ای رقم خواهند زد که یاس دشمنان را به همراه خواهد داشت.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار