معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: ساماندهی مراکز عرضه دام غیرمجاز با تمام شاخص‌های استاندارد و بر اساس قوانین موجود صورت می‌پذیرد.
کد خبر: ۱۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹ 08 March 2015

 به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، عباسعلی سعیدیان در جریان بازدید از سامان دام که با حضور هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، رئیس اداره جهاد و کشاورزی، رئیس دامپزشکی، رئیس محیط زیست و رئیس اداره آبفای روستایی صورت گرفت، اظهار داشت: در راستای دستورات و تاکیدات معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در ارتباط با یکپارچه کردن مراکز عرضه دام جلسات متعدد با رویکرد علمی و تخصصی تشکیل شد و مقرر شد تا با همراهی و مدیریت اداره جهاد و کشاورزی، سازمان دامپزشکی و اداره آبفای روستایی شهرستان ری این موضوع با جدیت تمام پیگیری و به مرحله عمل برسد.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: امید می‌رود ساماندهی مراکز عرضه دام غیرمجاز شهرستان و انتقال آن‌ها به مراکز عرضه دام مجاز با استفاده از تمام شاخص‌های استاندارد و بر اساس قوانین موجود تا پایان خرداد سال 94 صورت پذیرد.

وی در ادامه افزود: انتظار داریم تا با تدبیر و تصمیم‌گیری‌های کاربردی و کارشناسی و با هماهنگی و همراهی دستگاه های خدماتی و متولی موضوع ساماندهی مراکز عرضه دام در موعد مقرر محقق شود.

معاون فرماندار ویژه ری بیان داشت: فرمانداری و دستگاه‌های متولی نگاه ویژه در ارتباط با ساماندهی عرضه دام در شهرستان دارند و این موضوع مهم در راستای کمک به بهداشت عمومی شهروندان و جلوگیری از آلودگی محیط زیست و زندگی آن‌ها است.

سعیدیان در پایان تصریح کرد: تمام ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان در احقاق این امر متحد و منسجم حرکت خواهند کرد و تلاش خواهیم کرد امکانات و تجهیزات این مجموعه از شاخص‌های استاندارد و بهداشت عمومی برخوردار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار