تیم فوتبال نساجی عصر امروز در دیدار خانگی مقابل تیم مس رفسنجان با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و به قعر جدول لیگ برتر فوتبال چسبید. علی محمدی 2 بار و شهباززاده زننده گل های تیم حریف بودند
کد خبر: ۱۱۵۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵ 21 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، تیم فوتبال نساجی مازندران با پذیرش شکست از مهمان خود مس رفسنجان فرصت دور شدن از قعر جدول و صعود به رتبه سیزدهم را از دست داد و یک بار دیگر به قعر جدول برگشت و برای نخستین بار در پایین‌ترین جایگاه یعنی رتبه شانزدهم قرار گرفت .

 سومین دیدار از روز نخست هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز و از ساعت۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بین تیم‌های نساجی مازندران و مس رفسنجان برگزار شد که این مسابقه در پایان با ۲ گل جلال‌الدین علی‌محمدی با پیروزی 3 – صفر شاگردان محرم نویدکیا پایان یافت و نساجی‌چی‌ها کماکان در آرزوی برد و خروج از بحران باقی ماندند.

مس رفسنجان که نیم‌فصل نخست را مانند نساجی با شرایطی نه چندان مطلوب به پایان رسانده بود و ناچار به تغییر سرمربی شد، امروز پس از هفت مسابقه ناکامی در کسب برد، موفق شد نساجی را در زمین خانگی و حضور هوادارانش شکست دهد و ۱۹ امتیازی شود تا جایگاه دهم جدول را همچنان در اختیار داشته باشد.

آلکاراز در این مسابقه نساجی را با ترکب ثابت علیرضا رضایی، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی، سعید بیگی، سعید آقایی، محمود قائدرحمتی، منصور باقری، فرزاد زامهران، محمدرضا عباسی، محمدرضا آزادی و محمد عباس‌زاده به زمین فرستاد.

محرم نویدکیا نیز برای مس رفسنجان ترکیب اولیه حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد خدابنده‌لو، محمدمهدی محبی، منتظر محمد و سجاد شهباززاده را در نظر گرفت. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار