فرماندار شهرستان دالاهو برآورد کرد، امسال شاهد مشارکت بیش از ۷۰ درصدی واجدین شرایط رای دادن در انتخابات پیش رو در این شهرستان باشیم.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ 22 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا مسعود محنتی، با اشاره به در حال آماده بودن شهرستان دالاهو برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند، اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات در این شهرستان ۵۶ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که ۲۱ شعبه آن ثابت و مابقی سیار هستند.

محنتی افزود: ۳۶ شعبه اخذ رای در مناطق روستایی و ۲۱ شعبه دیگر در مناطق شهری عهده دار اخذ رای از مردم شهرستان دالاهو در انتخابات پیش رو خواهند بود.

فرماندار دالاهو در ادامه با اشاره به مشارکت ۳۷ درصدی مردم شهرستان دالاهو در انتخابات گذشته، گفت: تلاش کرده ایم تا با برگزاری نشست‌های بصیرتی جهاد تبیین، مردم شهرستان را به مشارکت گسترده در پای صندوق‌های رای امیدوار کنیم.

محنتی تاکید کرد: تلاش کرده‌ایم با بیان خدمات نظام در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی زمینه‌ حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای را فراهم کنیم.

محنتی با اشاره به برگزاری یک همایش ویژه رای اولی‌ها در شهرستان، ابراز امیدواری کرد این همایش توانسته باشد، رای اولی ها را به مشارکت گسترده و آگاهانه در انتخابات ترغیب کند.

محنتی افزود: همچنین از ادارات شهرستان خواسته شده با برگزاری نشست‌های بصیرتی کارکنان خود را برای حضور خانوادگی در پای صندوق های رای دلگرم کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که در انتخابات پیش‌رو شاهد مشارکت بیش از ۷۰ درصدی مردم شهرستان باشیم.

محنتی سپس تعداد واجدین شرایط رای دادن در شهرستان دالاهو را حدود ۱۹ هزار نفر اعلام کرد و افزود: ۲۵۰ نفر از این افراد رای‌اولی هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار