کد خبر: ۱۱۵۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷ 24 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، تیم های بانک شهر ایران و نماینده هند در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان فینالیست شدند.

هشتمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان از صبح امروز شنبه 5 اسفندماه در خانه کشتی تنکابن آغاز شد که در پایان دور نخست این مسابقات در گروه A نماینده ارمنستان با نتیجه 7 بر 3 مقابل نماینده هند به پیروزی رسید و در گروه B نیز تیم بانک شهر با نتیجه 8 بر 2 از سد نماینده قرقیزستان گذشت.

57 کیلوگرم: مهدی ویسی 10 _ موخمد رسول سلیو 0
61 کیلوگرم: محمد رمضانپور 1 _ ازت شرشنلیو 2
65 کیلوگرم: مجید داستان 11 _ میرلن زکیرو 2
70 کیلوگرم: محمدرضا باقری 14 _ اوموربک تالاییبک 8
74 کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی 8 _ باییتمیر تولبردیو 9
79 کیلوگرم: فریبرز بابایی 10 _ آوتندیل تلگنو 0
86 کیلوگرم: عزت الله اکبری 7 _ النور آکیباعو 0
92 کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور 11 _ابوالفضل مولائی 0
97 کیلوگرم: احمد بذری 10 _ رضا یوسفی 0
125 کیلوگرم: مجتبی گلیج 5 _ محمدرضا قربانی 1

 

هدایت تیم بانک شهر در این رقابت ها بر عهده رضا یزدانی آزادکار سابق ایران و دارنده ۲ مدال طلای جهان است و امیر توکلیان مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نیز هدایت تیم هند را بر عهده دارد.

بانک شهر در این رقابت ها ابتدا ۸ بر ۲ قرقیزستان را برد، سپس با همین نتیجه از سد پتروشیمی شازند دیگر نماینده ایران در این رقابت ها گذشت و در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی نیز با حساب ۹ بر یک بلاروس را از پیش رو برداشت و راهی فینال شد.

هند نیز ابتدا ۷ بر ۳ ارمنستان را برد،‌ سپس با همین نتیجه از سد روسیه گذشت و سپس ۹ بر یک گرجستان را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

دیدار فینال این رقابت ها میان بانک شهر و هند ساعت ۱۱ فردا یکشنبه برگزار خواهد شد. همچنین تیم های قزاقستان و پتروشیمی شازند نیز دیدار رده بندی این رقابت ها را برگزار می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار