بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل، مناظرات انتخاباتی میان نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه‌های اردبیل برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ 25 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، بر همین اساس دانشگاه محقق اردبیلی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (هفتم و هشتم اسفند) از ساعت تا ۱۲ در سالن شهید خودسیانی میزبان جمعی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

دانشگاه پیام‌نور اردبیل نیز روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (هفتم و هشتم اسفند) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۶ در سالن جلسات دانشکده علوم میزبان جمعی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

دانشگاه علوم‌پزشکی اردبیل روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (هفتم و هشتم اسفند) از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سالن شهیدان نوعی‌اقدم میزبان جمعی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز روز سه‌شنبه (هشتم اسفند) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن اجتماعات دانشکده علوم پزشکی میزبان جمعی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

همچنین دانشگاه فرهنگیان اردبیل در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (هفتم و هشتم اسفند) از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سالن استاد دکتر طرلانی پردیس علامه طباطبایی میزبان جمعی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

از روز شنبه تا چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۱۴ تا ۱۸ کافه گفتگوی انتخاباتی در محل پیاده‌راه عالی‌قاپو دایر خواهد بود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار