استاندار اردبیل با اشاره به نقش مهم قانون‌گذاری در روند فعالیت‌های اقتصادی و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری، انتخاب نمایندگان اصلح و مطالبه‌گری از مجلس را در زمینه قانون‌گذاری برای حل مشکلات مختلف به‌ویژه در حوزه تولید و اقتصاد دارای اهمیت دانست.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ 27 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در آیین تجلیل از واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی به‌عنوان جهادگران عرصه تولید استان اظهار کرد: بیش از ۸۰درصد اعتبارات به‌صورت ملی توزیع می‌شود و انتخاب نمایندگان اصلح و توانمند در جذب این اعتبارات به استان تأثیرگذار است.
وی افزود: توجه به تکلیف حضور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح مورد تأکید است چراکه حل اصل مسائل و مشکلات باید در مجلس به‌عنوان قانون‌گذار برای حوزه‌های مختلف، برطرف شود.
استاندار اردبیل با بیان اینکه بخش تولید به‌عنوان تنها مسیر رشد اقتصادی است، گفت: رفع سرعت‌گیر‌ها و بروکراسی‌های زائد بخش تولید با ورود افراد دارای صلاحیت قانونی می‌تواند حل شود و مهم‌ترین حوزه دارای صلاحیت نیز مجلس است که با حضور نمایندگان پیگیر، نسبت به تدوین قوانین برای تسهیل فعالیت این بخش عمل می‌کند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار