استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه از حضور پرشور اقوام و مذاهب مختلف از زمان آغاز فرایند انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ 01 March 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی پیش از ظهر امروز جمعه (یازدهم اسفند ماه) در حاشیه بازدید از دبیرستان استقلال به عنوان یکی از شعبه‌های اخذ رأی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند برگزاری انتخابات در استان بسیار مطلوب است و امروز را به عنوان یک عید انقلابی به همه مردم تبریک می‌گویم.

وی افزود: از نخستین دقایق آغاز فرایند انتخابات شاهد حضور پرشکوه و به موقع مردم استان بودیم، امروز روز مردم است و از اقوام و مذاهب مختلف برای تعیین سرنوشت خود پای کار آمده‌اند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برخی شعب را برای عرض خدا قوت و سرکشی در سطح شهر سر زده‌ایم، حضور مردم بسیار مطلوب بوده و اینجا شاهد حضور رای اولی‌ها و افراد و مذاهب گوناگون هستیم.

وی اذعان کرد: مفتخریم که همبستگی میان اقوام و مذاهب مختلف سال‌های متمادی است که در میان مردم وجود دارد و دشمن برخلاف تلاش‌های بیهوده هیچ سودی نبرده و نخواهد برد.

صحرایی بیان کرد: از خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران ممنونیم و امیدواریم که افراد امین و شایسته‌ راهی مجلس شوند.

وحدت مذاهب در تعیین سرنوشت ملی

عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در این جمع، اظهار کرد: قطعا ملت شریف ایران با تمام توان خود در انتخابات حضور می‌یابند.

وی افزود: حضور مردم از اقوام و مذاهب مختلف به صورت حداکثری را شاهد هستیم و این امر نشان از وحدت مذاهب برخلاف نقشه‌های موهوم دشمنان دارد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: مردم در کنار مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و قدردان زحمات مسئولان مربوطه خواهند بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار