رئیس حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با تاکید بر اینکه انتخابات مردمی است، گفت: تاکنون مورد خاصی مبنی بر تخلف انتخاباتی گزارش نشده است.
کد خبر: ۱۱۵۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶ 01 March 2024

تابناک خوزستان: سید احمد موالی زاده عصر امروز جمعه در حاشیه رأی دادن در حسینیه ثارالله اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری انتخابات در شهر اهواز از ساعت ۸ صبح با رعایت تمام موارد و موضوعات آغاز شده، فرایند انتخابات به درستی و با آرامش کامل در حال برگزاری است و تا کنون مشکل یا مسئله خاصی وجود نداشته است.

رئیس حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون گفت: شور و نشاط در بین مردم ملموس است و امید می‌رود بتوانیم یک انتخابات باشکوه و با اقتدار را رقم بزنیم که قرائن و شواهد هم همین را نشان می‌دهد؛ فعالیت کاندیدها، رقابتی که در زمان تبلیغات داشتند و تعداد کاندیدها نسبت به دوره‌های قبل تقریباً سه برابر است که همه اینها دست به دست هم داده تا یک انتخابات باشکوه، خوب و با نشاطی داشته باشیم.

موالی زاده در خصوص زمان اعلام آرا عنوان کرد: به محض تمام شدن فرآیند انتخابات و اخذ رأی از تمامی اشخاصی که در شعبه حوزه حضور دارند عملیات تجمیع و فرآیندهای شمارش آرا را در شعبه، با نظارت و حضور تمام نهادهای نظارتی انجام خواهیم داد. در واقع هرزمان شمارش صندوق‌ها به اتمام برسد، بلافاصله اعلام نتایج را خواهیم داشت اما از آنجایی که اهواز شهر بزرگی است و تعداد کاندیدها امسال خیلی زیاد است قطعاً شمارش زمان می‌برد.

وی در پاسخ به این سوال که «چرا بازرس خانم انتخاب نشده است؟» گفت: فرآیند بازرسی را من مجری انجام نمی‌دهم اما نگاه اینگونه نداریم و همین اکنون فعالیت خانم‌ها در فرایند اجرایی انتخابات بیشتر از آقایان است، ما این نگاه را داریم که انتخابات مردمی است، لذا برگزاری انتخابات باید دست مردم باشد و دولت سیاست گذار باشد.

رئیس حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در خصوص نظارت بر شعب اخذ رأی اظهار کرد: بنده از صبح بازرسی دارم و نماینده ویژه دارم که بازرسی‌ها را کامل انجام می‌دهند و تاکنون مورد خاصی مبنی بر تخلف گزارش نشده است.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار