سرپرست اداره کل مدیریت برنامه و بودجه کرمانشاه خبر داد؛
سرپرست اداره کل مدیریت برنامه و بودجه استان کرمانشاه از تامین و ابلاغ اعتبار پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۲ این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ 04 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، نادر نورایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: تأمین اعتبار و تخصیص بودجه پایان خدمت ۲۴ دستگاه اجرایی این استان که مشمول بودجه استانی هستند، به صورت صدرصد ابلاغ شده است.

وی با اشاره به پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱ در این استان، افزود: برای ۱۶۷ نفر بازنشسته سال گذشته در ۲۴ دستگاه اجرایی با بودجه استانی در مجموع ۴۶۴ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال پاداش پایان خدمت در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل مدیریت برنامه و بودجه استان کرمانشاه تصریح کرد: سه دستگاه اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی و شیلات مبلغ ۲۷ هزار و ۶۴۱ میلیون ریال را از محل فروش اموال بند "ب" تبصره ۱۸ به بازنشستگان سال ۱۴۰۱ دستگاه‌های خود پرداخت کردند.

نورایی خاطرنشان کرد: مبلغ باقی‌مانده جهت تصفیه با بازنشستگان در سال جاری ۴۳۶ هزار و ۸۲۳ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۴۰۱ مشمول بودجه هزینه استانی در سه بخش به استان ابلاغ شده است، ادامه داد: بازنشستگان ذیل وزارت جهاد کشاورزی در کرمانشاه شامل ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، دامپزشکی، امور عشایری و شیلات به مبلغ ۲۰۱ هزار و ۲۱۳ میلیون ریال با تخصیص ۱۰۰ درصدی ابلاغ و به خزانه استان معرفی شده‌اند.

به گفته نورایی، تأمین اعتبار پاداش پایان خدمت این بازنشستگان در استان از محل فروش اوراق وزارت جهاد کشاورزی بوده است.

وی گفت: پاداش پایان خدمت سایر دستگاه‌های استان کرمانشاه نیز به مبلغ ۹۴ هزار و ۲۱۰ میلیون ریال به خزانه استان معرفی شده است.

سرپرست اداره کل مدیریت برنامه و بودجه استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین پاداش پایان خدمت سایر دستگاه‌های استانی نیز به مبلغ ۱۴۷ هزار و ۷۸۹ میلیون ریال به دستگاه‌های اجرایی این استان ابلاغ شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار