معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آماده شدن مدارس استان در تمامی شهرستان‌ها برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ 04 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، فردین یاوری با اشاره به برنامه‌ریزی برای اسکان میهمانان نوروزی در مدارس و خوابگاه‌های آموزش و پرورش استان، افزود: در مجموع ۱۵ میهمانسرا و مرکز رفاهی و ۷۶۳ کلاس درس در ۱۰۸  مدرسه استان برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: کلاس‌های درس پیش‌بینی شده برای اسکان مسافران نوروزی در سه گروه ویژه(۲۱ کلاس درس) که دارای تختخواب، یخچال، تلویزیون و آشپزخانه  بوده، گروه الف (۵۳۳ کلاس درس) که دارای همه امکانات گروه ویژه به غیر از تختخواب بوده و گروه ب (۲۰۹ کلاس درس) که دارای یخچال و تلویزیون مشترک هستند، می باشند.

وی عوامل اجرایی برای اسکان مسافران نوروزی در مجموعه آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نوروز امسال را ۳۴۱ نفر اعلام کرد.

یاوری با بیان اینکه اماکن اقامتی آموزش و پرورش شامل خانه‌های معلم و کلاس‌های درس با اولویت فرهنگیان در اختیار دیگر اقشار نیز قرار می‌گیرند، گفت: زمان آغاز استفاده از این اماکن رفاهی از ۲۸ اسفند ماه آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

یاوری ادامه داد: متقاضیان اسکان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش می‌توانند برای ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی به سامانه اسکان میهمانان فرهنگی به نشانی https://eskan.medu.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نوروز سال گذشته ۶۰۶۷ خانوار در مدارس و اقامتگاه‌های مجموعه آموزش و پرورش استان کرمانشاه اسکان داده شدند، گفت: نوروز گذشته ۲۵ هزار و ۳۷۳ نفر به تعداد ۶۸ هزار و ۹۶۶ نفر روز در مدارس و اقامتگاه‌های مجموعه آموزش و پرورش استان اسکان پیدا کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار