کد خبر: ۱۱۵۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ 06 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، با تلاش معاونت پژوهش و فناوری در روز دانشگاه مازندران میزبان دکتر علی محمد سلطانی رییس بنیاد ملی علم ایران(صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران سابق) و هیات همراه جهت شرکت در دومین نشست سالانه منطقه 2 پژوهش و فناوری کشور بود.

در حاشیه این نشست تفاهم‌نامه همکاری در 9 ماده میان بنیاد و دانشگاه مازندران منعقد و اسناد تفاهم‌نامه توسط طرفین مبادله شد.

بر اساس این گزارش، موضوع این تفاهم‌نامه حمایت بنیاد ملی علم ایران از پژوهشگران برجسته دانشگاه‌های دارای ماموریت ویژه پژوهشی در قالب کرسی‌های پژوهشی، طرح‌های پژوهشی، پسادکتری، رساله دکتری و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد در راستای ماموریت‌های ویژه دانشگاه مازندران(محیط زیست، دریا، گردشگری و فناوری‌های راهبردی) می‌باشد. که برای مدت 3 سال و با اهداف مهم ترغیب دانشگاه به پیگیری ماموریت‌های پژوهشی، سوق‌دادن اعضای هیات علمی برجسته دانشگاه به سمت ماموریت‌های ویژه دانشگاه، اجرای طرح‌های تحقیقاتی پیشرو در مرز دانش و حمایت مادی و معنوی از محققان دانشگاهی در جهت کمک به حل مسایل و موضوعات اساسی جامعه می‌باشد.

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امید دارد که انعقاد این تفاهم‌نامه موجبات همکاری‌های بیشتر میان دانشگاه مازندران با بنیاد ملی علم ایران را فراهم آورد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار